بهسازی خیابان دقیقی با صرف ۲۵ میلیارد ریال اعتبار

شهردار کاشان گفت: پروژه بهسازی خیابان شهیدان دقیقی حدفاصل خیابان باباافضل تا آب‌انبار، شامل عملیات تخریب و جمع‌آوری آسفالت، اجرای بلوک‌فرش معبر و پیاده‌رو، جدول‌گذاری، بتن‌ریزی، خاک‌برداری و خاک‌ریزی است.

به گزارش ایمنا، حسن بخشنده‌امنیه در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به آغاز عملیات اجرایی پروژه بهسازی خیابان شهیدان دقیقی (میدان کهنه)، اظهار کرد: برای اجرای این پروژه بالغ بر ۲۵ میلیارد ریال اعتبار اختصاص داده شده است.

وی افزود: پروژه بهسازی خیابان شهیدان دقیقی حدفاصل خیابان باباافضل تا آب‌انبار شامل عملیات تخریب و جمع‌آوری آسفالت، اجرای بلوک‌فرش معبر و پیاده‌رو، جدول‌گذاری، بتن‌ریزی، خاک‌برداری و خاک‌ریزی است.

شهردار کاشان با اشاره به آسفالت فرسوده خیابان شهیدان دقیقی، خاطرنشان کرد: دلیل جایگزینی بلوک‌فرش با آسفالت، تناسب بیشتر این گونه عملیاتی برای این مسیر واقع در محدوده با اصالت شهر را متذکر شد.

بخشنده‌امنیه طول مسیر پروژه را ۱۸۰ متر و عرض آن را ۱۰ متر عنوان و تصریح کرد: بالغ بر ۱۳۰۰ مترمربع بلوک‌فرش معبر و بیش از ۴۵۰ مترمربع پیاده‌رو در این پروژه اجرا شده است. ۲۶۰ مترمکعب بتن‌ریزی، ۱۸۰۰ مترمربع تخریب آسفالت، یک هزار مترمکعب خاک‌برداری و ۷۵۰ مترمکعب خاک‌ریزی نیز انجام شده است.

وی احیا و بازآفرینی معابر، اماکن و محلات قدیمی و با اصالت شهر را یکی از رویکردهای مدیریت شهری در این دوره عنوان کرد و از ایجاد بازارچه سردار، احیا و بازآفرینی خیابان باب‌الحوائج (ع) و میدان ۱۵ خرداد خبر داد.

کد خبر 612192

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.