گلوگاه «ابن‌سینا» بازگشایی می‌شود

مدیر منطقه پنج شهرداری اصفهان گفت: برای اجرای طرح بازگشایی گلوگاه و روان‌بخشی کوچه ابن‌سینای شرقی واقع در خیابان وحید، سال گذشته ۳۴ مترمربع آزادسازی انجام شده است و تملک ۶۰ مترمربع جهت تعریض این گذر با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال در پروژه‌های محله‌محور امسال تعریف و اجرایی می‌شود.

حسین کارگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: اولویت آینده منطقه پنج شهرداری اصفهان تمرکز بر بازگشایی گلوگاه‌های اصلی و معابری است که به لحاظ تردد، اهالی یک محله دچار مشکل باشد.

وی تصریح کرد: برای اجرای طرح بازگشایی گلوگاه و روان‌بخشی کوچه ابن‌سینای شرقی واقع در خیابان وحید، سال گذشته ۳۴ مترمربع آزادسازی انجام شده است و تملک ۶۰ مترمربع جهت تعریض این گذر با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال در پروژه‌های محله‌محور امسال تعریف و اجرایی می‌شود.

مدیر منطقه پنج شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: آزادسازی گلوگاه‌های کوچه شهید باقریان به مساحت ۲۲ مترمربع با اعتبار حدود ۱.۶ میلیارد ریال و آزادسازی ملک مسکونی با مساحت ۳۰ مترمربع با اعتبار ۲.۴ میلیارد ریال جهت تعریض گذر در خیابان علامه جعفری انجام شده است.

وی با بیان اینکه بازگشایی گلوگاه بن‌بست شریعتی به مساحت ۲۴ مترمربع با اعتبار ۲.۱ میلیارد ریال جهت تعریض گذر در خیابان رودکی انجام شده است، تاکید کرد: در حال حاضر توافق با صاحبان ملک انجام شده است و در راستای خدمت‌رسانی و تسهیل در تردد اهالی، این آزادسازی انجام می‌شود.

کارگر تصریح کرد: گلوگاه‌های اصلی در منطقه پنج با توجه به اولویت‌بندی و بر اساس مراجعات موردی مالکان یا درخواست‌های ساکنان محله شناسایی می‌شود و آزادسازی آن در دستور کار قرار می‌گیرد.

کد خبر 612182

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.