صدور گواهی صلاحیت سرویس مدارس برای والدین دانش‌آموزان به صورت رایگان

رئیس کمیسیون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر مشهد گفت: امسال برای اولین بار گواهی صلاحیت سرویس مدارس برای والدین دانش‌آموزان به صورت رایگان صادر می‌شود.

ایمان فرهمندی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: یکی از دغدغه‌های مهم خانواده‌ها در ابتدای سال تحصیلی سرویس مدارس بود و بسیاری از خانواده‌ها رفت‌وآمد فرزندشان را در طول سال تحصیلی به عهده گرفته‌اند و برخی دیگر به دلیل مشغله کاری از سرویس مدارس استفاده می‌کنند.

وی ادامه داد: در مصوبه سرویس مدارس سال جاری تبصره‌ای اضافه شده است که بر اساس آن مجوز برای خودروهای والدین دانش‌آموزانی که فرزند خود و همکلاسی‌های آنها را به مدرسه می‌رسانند به صورت رایگان صادر می‌شود و از متقاضیان دیگر نیز مبلغ مختصری دریافت می‌شود.

رئیس کمیسیون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر مشهد با بیان اینکه با توجه به افزایش نرخ سرویس مدارس نسبت به سال گذشته، استقبال بیشتری از سوی شرکت‌ها و رانندگان به وجود آمده است، تصریح کرد: ۴۵ شرکت مجری حمل‌ونقل دانش‌آموزان و ۶۰۰ خودرو در سامانه سپند ثبت‌نام و برخی از رانندگان خودروها تاییدیه دریافت کردند و وضعیت سایر متقاضیان نیز در حال بررسی است.

وی خاطرنشان کرد: امسال برای اولین بار گواهی صلاحیت سرویس مدارس برای والدین دانش‌آموزان به صورت رایگان صادر می‌شود.

کد خبر 612112

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.