لزوم نصب دوربین‌های مداربسته در مسیرهای ناحیه غرب شهرکرد

رئیس کمیسیون شهرسازی، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر شهرکرد گفت: نصب دوربین‌های مداربسته در مسیرهای ناحیه غرب تصویب شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدرضا بیاتی امروز _شنبه بیست‌وسوم مهرماه_ در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: کمیسیون شهرسازی شورای اسلامی شهرکرد به منظور توسعه سایر شهرستان‌ها از شهرداران و اعضای کمیسیون‌های تخصصی شهرسازی، معماری، عمران شوراهای اسلامی دعوت می‌کند تا در جلسات مشترک نسبت به تبادل نظرات و اطلاعات شرکت کنند.

وی با اشاره به لزوم نصب دوربین ثبت تخلفات شهری، افزود: اولویت نصب دوربین باید به کمربندی ۱۵ خرداد، بلوار آزادی، بلوار رهبر و بلوار آیت‌الله کاشانی داده شود، چرا که بیشتر تصادفات در کمربندی جنوب رخ می‌دهد.

رئیس کمیسیون شهرسازی، حمل‌ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر شهرکرد با بیان اینکه مسافت مسیر کمربندی شمالی شهرکرد به چالشتر طولانی است و برای مردم مشکلاتی ایجاد کرده است، اضافه کرد: می‌طلبد راه و شهرسازی استان با تخصیص اعتبار برای عملیاتی کردن پروژه پل تقاطع غیرهم‌سطح کمربندی شمالی شهرکرد-سامان و اجرای طرح کنارگذر ناحیه غرب به سه‌راهی هفشجان به فوریت در دستور کار خود قرار دهند.

وی افزود: در شورای ترافیک استان اجرا و نصب دوربین‌های مداربسته در مسیرهای ناحیه غرب تصویب شده است و باید اجرایی شود.

کد خبر 612096

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.