نیروی انتظامی ماموریت اصلی خود را به طور شایسته‌ای انجام می‌دهد

رئیس شورای اسلامی شهر شهرکرد گفت: نیروی انتظامی تحت منویات خردمندانه مقام معظم رهبری (مدظله) ماموریت اصلی خود را به طور شایسته‌ای انجام داده است و می‌دهد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مصطفی حیدری امروز _شنبه بیست‌وسوم مهرماه_ در دیدار با فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری، ضمن گرامیداشت و پاسداشت دلاوری‌ها و جان‌فشانی‌های سبز جامگان نیروی انتظامی برای برقراری نظم و امنیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و یاد و خاطره شهدای عرصه تأمین نظم و امنیت، اظهار کرد: هدف از این دیدار قدردانی از زحمات کارکنان خدوم نیروی انتظامی به واسطه تعامل و همکاری با شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر و تلاش مجدانه برای برقراری نظم و امنیت در استان و شهر شهرکرد است.

وی گفت: نیروی انتظامی تحت منویات خردمندانه مقام معظم رهبری (مدظله) مأموریت اصلی خود را به طور شایسته‌ای انجام داده است و می‌دهد و با صبر و بردباری مشکلات و حوادث ناخواسته‌ای که امنیت جامعه به مخاطره انداخته است، مدیریت کرد.

یوسف صادقی، نایب رئیس شورای اسلامی شهرکرد در ادامه با بیان اینکه ارتباط نزدیک بین نیروی انتظامی و شورای اسلامی شهر وجود دارد، اظهار کرد: تمام مردمی که در خیابان‌ها بودند آشوبگر نبوده و باید بین مردم که از مسائل اقتصادی، بیکاری و مسائل معیشتی رنج می‌برند و آشوبگرانی که از خارج کشور و دشمنان مملکت خط می‌گیرند، تفاوت قائل شد.

وی خاطرنشان کرد: فراوانی سلاح‌های گرم و معمول شدن استفاده از این سلاح‌ها در مراسم‌های عروسی و عزا و نیز توزیع سلاح سرد مانند قمه و چاقو بین نوجوانان در جامعه نگران‌کننده است و باید به صورت ریشه‌ای و اساسی بررسی و نگرانی‌ها رفع شود.

کد خبر 612087

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.