استفاده از ظرفیت رسانه‌ها برای اطلاع‌رسانی اقدامات مدیریت شهری

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم گفت: در حوزه عملیاتی و در قالب کارگروه تبلیغات و برند شهری، ترسیم نظام مسائل اولویت‌دار شهری با استفاده از ظرفیت رسانه‌های مختلف و با هدف موج‌آفرینی و اجرای طرح‌های رسانه‌ای در دستور کار قرار خواهد گرفت.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری قم، مهدی کلانترزاده با اشاره به جلسات هم‌اندیشی کارگروه تبلیغات و برند شهری مجمع کلان‌شهرهای ایران، اظهار کرد: مدیران روابط عمومی کلان‌شهرهای ایران در این جلسات بر استفاده از ظرفیت رسانه‌های دیداری، شنیداری، برخط و مکتوب در راستای انجام مأموریت‌های محول شده به روابط عمومی شهرداری‌ها تأکید کردند.

وی گفت: در حوزه عملیاتی و در قالب کارگروه تبلیغات و برند شهری، ترسیم نظام مسائل اولویت‌دار شهری با استفاده از ظرفیت رسانه‌های مختلف و با هدف موج‌آفرینی و اجرای طرح‌های رسانه‌ای، در دستور کار قرار می‌گیرد.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم اضافه کرد: در این کارگروه به پیشنهاد شهرداری قم مقرر شد به منظور هماهنگی و هم‌آوایی در حوزه اندیشه، نظر و عمل در کارگروه‌های اصلی شش‌گانه، پس از احصای وضعیت کنونی و مشکلات موجود، ترسیم نظام مسائل اصلی کلان‌شهرها در حوزه رسانه و تبلیغات مورد توجه قرار گیرد.

کد خبر 612086

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.