نفس تازه حمل‌ونقل عمومی تهران با ورود ۲۰۰ دستگاه اتوبوس

سرپرست سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: امروز (شنبه) از ۲۰۰ دستگاه اتوبوس، ۶۳ دستگاه مینی‌بوس و ۱۰۰ دستگاه تاکسی در تهران رونمایی شد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری تهران، سیدمجتبی شفیعی با اشاره به رونمایی از ناوگان جدید حمل‌ونقل شهری در هشتمین شنبه امید و افتخار، اظهار کرد: امروز _شنبه بیست‌وسوم مهرماه_ از ۲۰۰ دستگاه اتوبوس رونمایی شد.

وی با بیان اینکه امروز از ۶۳ دستگاه مینی‌بوس و ۱۰۰ دستگاه تاکسی سمند و سورن پلاس نیز رونمایی خواهد شد، در خصوص رونمایی نمادین از تاکسی‌های جدید، افزود: با تحویل این تاکسی‌ها، تعداد تاکسی‌هایی که از ابتدای امسال تحویل داده شده است به دو هزار دستگاه می‌رسد و این تعداد تا آبان‌ماه به ۲۸۰۰ دستگاه خواهد رسید.

سرپرست سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران در خصوص تاکسی‌های تحویل داده شده، تصریح کرد: این تاکسی‌ها از نوع سمند و سورن پلاس است و تعویق در تحویل آنها به دلیل بروز مشکلاتی در شماره‌گذاری بود که در نهایت این موانع با هماهنگی‌های انجام شده از سوی شهرداری تهران رفع و خودروها شماره‌گذاری شد و به سامانه حمل‌ونقل شهری پیوست.

وی با بیان اینکه علاوه بر تاکسی‌های جدید از اتوبوس و مینی‌بوس‌های جدید نیز رونمایی شد که اتوبوس‌ها از سه گروه به حمل‌ونقل شهری اضافه می‌شود، افزود: ۱۹۰ دستگاه اتوبوس از گروه ایران‌خودرو دیزل در دو بخش و ۱۰ دستگاه از محل قرارداد وزارت کشور با شرکت عقاب‌افشان بوده است.

کد خبر 612075

برچسب‌ها