پیشرفت ۳۵ درصدی پروژه‌های عمرانی شهر اصفهان

مدیرکل برنامه‌ریزی و بودجه شهرداری اصفهان از پیشرفت ۳۵ درصدی پروژه‌های عمرانی این کلان‌شهر خبر داد و گفت: پروژه‌های مهم منطقه‌ای دارای شاخص ۶۰ درصد است و وضعیت مطلوب‌تری دارد.

مهدی آصالح در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در حال حاضر پروژه‌های شهرداری از جمله شاخص، مهم منطقه‌ای و منطقه‌ای به طور متوسط ۳۵ درصد پیشرفت داشته است.

وی ادامه داد: پروژه‌های مهم منطقه‌ای در بین پروژه‌ها دارای شاخص ۶۰ درصد است و وضعیت مطلوب‌تری را به خود اختصاص داده است.

مدیرکل برنامه‌ریزی و بودجه شهرداری اصفهان تصریح کرد: سلسله جلساتی به منظور بررسی پروژه‌های بحرانی و موانع پیش‌رو، همچنین راهکارهای تسریع در عملیات اجرایی آن با حضور شهردار اصفهان، معاونان و مدیران مناطق پانزده‌گانه به محوریت معاونت برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری برگزار شد.

وی خاطرنشان کرد: در این بررسی‌ها مشخص شد تعدادی از پروژه‌های شاخص این مناطق نیاز به کار تکمیلی و گاهی فراتر از اختیارات شهرداری نیاز به هماهنگی میان‌دستگاهی دارد که تدبیر و پیگیری در این خصوص در دستور کار قرار گرفته است.

آصالح اظهار کرد: در این نشست حوزه‌های مربوط به شهرداری مکلف به اجرای مصوبات و ارائه گزارش پیشرفت فعالیت‌های خود مطابق با برنامه زمان‌بندی شدند.

کد خبر 612074

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.