قریشی و فرعباسی علیه شکست‌ناپذیری!+ عکس

اشتباهات حبیب فرعباسی و محمد قریشی، بازیکنان دو پست دروازه‌بان و مدافع ذوب‌آهن در دقایق پایانی دیدار با استقلال باعث شد، دروازه سبزپوشان به نفع حریف باز شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، از هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر، شب گذشته استقلال تهران و ذوب‌آهن اصفهان در ورزشگاه فولادشهر به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود آبی‌پوشان به پایان رسید.

شاگردان «ساپینتو» در مقابل گاندوهای اصفهان کار دشواری داشتند و نیمه نخست این دیدار به‌رغم موقعیت‌های نصفه و نیمه‌ای که توسط دو تیم ساخته می‌شد، بدون گل به اتمام رسید. نیمه‌دوم استقلال تهران کار خودش را کمی هجومی‌تر آغاز کرد و شاگردان مهدی تارتار فرصت ضدحمله را پیدا کردند، اما تمام موقعیت‌هایی که هر دو تیم ایجاد کردند بدون ثمر باقی ماند. مدافعان ذوب‌آهن به خوبی خط حمله پر مهره استقلال را مهار کرده بودند و حملات این تیم از جناحین را خنثی می‌کردند.

قریشی و فرعباسی علیه شکست ناپذیری!+عکس

تساوی بدون گل در ۹۰ دقیقه وقت قانونی شاید برای آبی‌پوشان نتیجه مطلوبی نبود اما علاوه بر حفظ رکورد شکست‌ناپذیری گاندوها، جایگاه آن‌ها در جدول را تحت تأثیر قرار می‌داد. دقیقه ۹۰ +۲ داور این بازی به نفع استقلال تهران اعلام خطا کرد تا شاگردان ساپینتو پشت محوطه جریمه سبزپوشان، آخرین فرصت خودشان را برای گل‌زنی امتحان کنند. محمد قریشی مدافع گاندوها پس از ارسال توپ توسط مهدی مهدی‌پور با ضربه سر، دروازه خودی را باز کرد تا نتیجه یک بر صفر به سود آبی‌ها شود. این اتفاق در حالی رقم خورد که مدافع سفیدپوشان ذوب در طول بازی بارها تلاش کرد تا با ضربه سر حسین حسینی، گلر استقلال را مغلوب کند.

با اینکه‌مدافعان ذوب‌آهن در این دیدار کم‌نقص ظاهر شدند، اما لغزش محمد قریشی در دقایق اضافی سبب شد سه امتیاز شیرین سوغات ساپینتو از اصفهان باشد. البته این ضربه سر در شرایطی به گل برای استقلال تبدیل شد که حبیب فرعباسی گلر ذوبی‌ها نیز با خروج نامطمئن خود در گل به خودی قریشی سهیم بود. وی می‌توانست با استراتژی بهتری در محوطه جریمه جای‌گیری کرده تا بازی با همان تساوی به پایان برسد.

کد خبر 612059

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.