پروژکتورهای لیزری سونی رونمایی شد

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که شرکت سونی از پروژکتورهای لیزری VPL-PHZ۶۱ و VPL-PHZ۵۱ با روشنایی ۶۴۰۰ لومن رونمایی کرد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت سونی دو پروژکتور لیزری VPL-PHZ61 و VPL-PHZ51 را به صورت رسمی معرفی کرد؛ این محصولات کوچک‌ترین پروژکتورهای لیزری 3LCD جهان هستند که ابعاد آن‌ها ۱۲۹ * ۳۳۸ * ۴۲۲ میلی‌متر است. این محصولات به گونه‌ای طراحی شده‌اند که می‌توان به راحتی از آن‌ها در محیط خانه، محل کار و کلاس درس استفاده کرد. هر دو پروژکتور از ورودی ۴K با نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه پشتیبانی می‌کنند و از لنزهای ثابت با قابلیت جابه‌جایی عمومی تا ۵۵ درصد بهره می‌برند.

هر دو پروژکتور لیزری جدید سونی از سطح روشنایی بسیار بالایی برخوردار است که باعث می‎‌شود حتی در اتاق‌هایی با نور زیاد، تصاویر واضحی را به نمایش بگذارند. حداکثر روشنایی VPL-PHZ61 و VPL-PHZ51 به ترتیب ۶۴۰۰ و ۵۲۰۰ لومن است. این دو محصول از فناوری Reality Creation و Reality Text برای بهبود وضوح تصویر، همچنین افزایش وضوح متن‌ها استفاده می‌کنند. قابلیت Bright View نیز تضمین می‌کند که در محیط‌های روشن نیز رنگ‌های دقیقی نمایش می‌دهد.

به‌نظر می‌رسد که سیستم فیلتر گردوبار تعبیه شده بر دو دستگاه ذکر شده باعث می‌شود نیازی به تمیز کردن مداوم آن‌ها نداشته باشید. از دیگر ویژگی‌های پروژکتورهای لیزری سونی می‌توان به امکان روشن شدن خودکار، انتخاب خودکار ورودی، تشخیص سیگنال و سوئیچ اشاره کرد. سیستم خودکار تنظیم نور خروجی بر این دو محصول به‌منظور کاهش مصرف انرژی، روشنایی را براساس نور محیط کاهش می‌دهد.

پروژکتورهای لیزری VPL-PHZ61 و VPL-PHZ51 به ترتیب با قیمت ۵۵۰۰ و ۴۵۰۰ دلار در نوامبر سال جاری وارد بازار خواهند شد.

کد خبر 611977

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.