ذوب آهن صفر _ استقلال یک/ خودزنی ذوبی‌ها علیه رکورد شکست ناپذیری!

تیم فوتبال ذوب آهن و استقلال در هفته نهم لیگ برتر فوتبال مقابل یکدیگر قرار گرفتند و استقلالی ها با گل به خودی بازیکن ذوب آهن پیروز میدان شدند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم فوتبال ذوب آهن در هفته نهم لیگ برتر فوتبال امروز _جمعه بیست‌ودوم مهرماه_ از ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه در ورزشگاه فولادشهر رودرروی استقلال قرار گرفت که با نتیجه یک بر صفر بازی را واگذار کرد.

دیدار تیم‌های ذوب آهن و استقلال

داور: پیام حیدری

ورزشگاه: فولادشهر

ترکیب تیم فوتبال ذوب آهن: حبیب فرعباسی، امیرحسین صدقی (نادر محمدی)، حامد نورمحمدی، محمد قریشی، آرمان قاسمی، امیرحسین جدی، محمد سلطانی‌مهر، محمدحسین اسلامی، سجاد جعفری (احسان پنجشنبه)، سجاد آشوری (صادق صادقی)، محمدرضا سلیمانی (محمد امین درویشی).

سرمربی: مهدی تارتار

ترکیب تیم فوتبال استقلال: سیدحسین حسینی، رافائل سیلوا، عارف غلامی، کوین یامگا، ابوالفضل جلالی (جعفر سلمانی)، روزبه چشمی (سجاد شهباززاده)، مهدی مهدی پور، آرش رضاوند (سعید مهری)، محمد محبی، رضا میرزایی (مهدی قائدی) و پیمان بابایی (صالح حردانی).

سرمربی: ساپینتو

کارت زرد:

ذوب آهن: امیرحسین صدقی، صادق صادقی

کارت قرمز:

گل‌ها:

استقلال: قریشی (گل به خودی)

شرح بازی: بازی تا دقیقه ۵ میانه‌های میدان قرار دارد، حملات خطرناکی روی دروازه‌ها شاهد نیستیم. مسابقه به دقیقه ۲۵ رسید و دوتیم شوت داخل چهار چوب نداشتند، بعد از ۳۵ دقیقه محبی نخستین موقعیت خطرناک بازی را به وجود آورد. یک دقیقه وقت اضافه برای نیمه اول گرفته شد که درنهایت این نیمه با تساوی بدون گل به پایان رسید.

نیمه دوم: آبی‌ها نیمه دوم را با چند تعویض شروع کردند، استقلالی‌ها در این نیمه بازی تا دقیقه ۶۰ بازی بهتری ارائه دادند و شوت داخل چهارچوب زدند. اسلامی هم تیمی خود را در یک موقعیت خوب گلزنی قرار داد، اما ذوبی ها قدر این موقعیت را ندانستند. همه بازیکنان گلزن استقلال به زمین آمدند. بازی در دقیقه ۷۰ همچنان بدون گل پیش می‌رود. روی اشتباه مدافعین استقلال، پاس بازیکن ذوب آهن به صدقی رسید که شوت این بازیکن به دفاع آبی‌ها برخورد کرد. بازی بدون گل به دقیقه ۸۰ رسید، تارتار مدافعین خود را به زمین آورد. در دقیقه ۹۰ قریشی روی یک اشتباه دروازه تیم خود را باز کرد. داور سه دقیقه وقت اضافه اعلام کرد که درنهایت بازی با نتیجه یک بر صفر به سود استقلال تمام شد.

دقایق حساس:

دقیقه ۱۰: پشت محوطه جریمه استقلال خطایی برای ذوب آهن گرفته شد که ضربه آشوری با اختلاف کم به بیرون رفت.

دقیقه ۳۵: بازیکن استقلالی در میان مدافعین ذوب آهن پاسی به محبی رساند که شوت محکم این بازیکن را فرعباسی به کرنر فرستاد.

دقیقه ۴۴: فرعباسی شوت از راه دور مهدی پور را به کرنر فرستاد.

دقیقه ۵۱: قائدی توپ را رها کرد تا محبی به آن برسد و این بازیکن با یک چرخش و جای گیری مناسب شوتی به سمت دروازه فرعباسی زد که از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۵۸: شوت قائدی را فرعباسی در دو مرحله گرفت.

دقیقه ۷۹: قائدی با یک پاس سلمانی را صاحب توپ کرد که فرعباسی با یک جای گیری مناسب شوت این بازیکن را در اختیار گرفت.

شرح گل:

دقیقه ۹۰: بازیکن استقلال روی خطایی که برای این تیم به وجود آمد، توپی روی دروازه ذوب آهن ارسال کرد و قریشی با یک ضربه سر دروازه تیم خود قرار داد..

نکات بازی:

* ساپینتو به علت محرومیت اجازه حضور روی نیمکت استقلال را ندارد و از جایگاه ویژه بازی را تماشا می‌کند.

کد خبر 611965

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.