جزئیات شهادت ۲ مدافع امنیت در بیرم فارس

رئیس‌کل‌دادگستری فارس با اشاره به جزئیات چگونگی شهادت ۲ مدافع امنیت در شهر بیرم فارس گفت: پرونده قضائی تشکیل شده و تحقیقات اولیه جهت شناسایی قاتلان در حال انجام است.

به گزارش ایمنا، حجت‌الاسلام والمسلمین سید کاظم موسوی اظهار کرد: حوالی ساعت ۰۴:۵۳ صبح جمعه بیست‌ودوم مهرماه ۱۴۰۱ در خیابان امام سجاد (ع) شهر بی رم لارستان، راکب و ترک نشین ناشناس یک دستگاه موتور سیکلت فاقد پلاک در حین شعار نویسی توسط ۲ مأمور تعقیب می‌شوند که متهمان با شلیک سلاح گرم سروان نورالدین جنگجو ۳۸ ساله جمعی سپاه پاسداران را از ناحیه سر و طلبه بسیجی هادی عرفانی ۳۵ ساله را از ناحیه سینه مورد اصابت گلوله قرار دادند که هر ۲ نفر به درجه رفیع شهادت نائل شدند.

وی با بیان اینکه رئیس دادگاه عمومی بخش بی رم جهت پیگیری موضوع بلافاصله در محل حادثه حاضر شده است تصریح کرد: پرونده قضائی تشکیل شده و تحقیقات اولیه جهت شناسایی قاتلین در حال انجام است.

رئیس شورای قضائی استان فارس ضمن تسلیت به خانواده شهیدان جنگجو و عرفانی افزود: برخورد قاطع با اخلالگران نظم و امنیت اجتماعی در دستور کار است و متهمین متواری این پرونده نیز در سریع‌ترین زمان به سزای عمل خود خواهند رسید.

منبع: ایرنا

کد خبر 611954

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بهار ۰۷:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۳
    0 0
    شهادتشون مبارک
  • IR ۲۱:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۴
    0 1
    خدا رحمتشون کنه..لعنت بر نوکران آمریکا واسرائیل