بیش‌بینی عجیب مهاجم لیورپول به حقیقت تبدیل شد!

بابی فیرمینو مهاجم لیورپول، هنریک محمد صلاح، هم‌تیمی خود را از قبل از رخ دادن این اتفاق پیش‌بینی کرده‌ بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، روبرتو فیرمینو فاش کرد که او هت تریک محمد صلاح در دیدار مقابل رنجرز از رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا را با داروین نونز پیش بینی کرده بود.

یورگن کلوپ ترجیح داد برای بازی در لیگ قهرمانان اروپا مقابل نماینده اسکاتلند، صلاح را روی نیمکت بگذارد، اما او را در نیمه دوم به بازی فرستاد. فوق ستاره مصری با یک هتریک تاریخی در عرض شش دقیقه و ۱۲ ثانیه، همه را حیرت زده کرد. فیرمینو مهاجم برزیلی لیورپول، اندکی قبل از اینکه هم تیمی فوق‌العاده‌اش اولین گل بازی خود را به ثمر برساند تعویض شد، او مدعی شد هتریک صلاح را از قبل پیش بینی کرده بوده است.

فیرمینو در مورد نمایش و هتریک به یاد ماندنی صلاح، به وب سایت رسمی یوفا گفت: شگفت‌انگیز است! وقتی او اولین گل خود را به ثمر رساند، به داروین روی نیمکت گفتم که ۱۰۰% هت تریک خواهد کرد. از روی نیمکت می‌توانستم آن را حس کنم. این دقیقاً همان کاری بود که او انجام داد و من برای او بسیار خوشحال هستم.

لیورپول یک بار دیگر در جریان جدال اروپایی با رنجرز ابتدا گل را دریافت کرد، اما به شیوه‌ای کوبنده به آن پاسخ داد و موفق به کسب برتری ۷-۱ شد. فیرمینو که موفق به زدن دوگل شده بود، در این فصل ۸ گل و ۴ پاس گل در ۱۲ بازی به ثبت رسانده است، او در این خصوص گفت: "من بسیار خوشحالم. من همیشه تمام تلاشم را می‌کنم تا گل بزنم و به تیم کمک کنم تا پیروز شود. من ابتدا برای تیم بازی می‌کنم. ما چیزهای زیادی به دست خواهیم آورد، ۱۰۰ درصد من این را باور دارم.

لیورپول که تنها ۱۰ امتیاز در لیگ برتر کسب کرده و در رده دهم جدول قرار دارد، روز یکشنبه هفته آینده در دیدار با منچسترسیتی، به بازی‌های داخلی بازخواهد گشت.

کد خبر 611938

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.