مدافع لیورپول نحوه مهار ارلینگ هالند را فاش کرد!

ویرجیل فن دایک مدافع لیورپول در آستانه بازی با منچسترسیتی در لیگ برتر فوتبال انگلیس، نحوه مهار ارلینگ هالند را توضیح داده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ویرجیل فن دایک یکی از معدود مدافعانی است که می‌تواند بگوید در این فصل همانند ارلینگ هالند یک ستاره بوده و همین را هم در دیدار این هفته لیورپول و منچسترسیتی، به شما نشان می‌دهد.

تنها دو باشگاه توانسته‌اند در این فصل ماشین گلزنی منچسترسیتی را متوقف کنند. بورنموث یکی از تیم‌های لیگ برتری است که این کار را انجام داده است، در حالی که لیورپول تیم دیگر است، در رقابت‌های کامیونیتی شیلد که در ورزشگاه کینگ پاور برگزار شد. ویرجیل فن دایک در آن روز بخشی از خط دفاعی قرمزها بود و او حالا امیدوار است بتواند این بازیکن ۲۲ ساله را دوباره در دیدار این هفته دو تیم، خنثی نگه دارد

فن دایک به رسانه TV2 در نروژ گفت: "مطمئناً این کار آسان نیست، او فوق العاده است، شما نمی‌توانید چیز دیگری بگویید." به یاد می‌آورم که بعد از بازی در جام کامیونیتی شیلد که بسیاری از افراد او را بی‌تفاوت جلوه می‌دادند، یادم می‌آید که می‌گفتم، "گوش کن، این مرد باعث کابوس بسیاری از مدافعان خواهد شد". بدیهی است در تیمی مانند سیتی، این شانس همیشه برای او وجود خواهد داشت. ما باید سعی کنیم توپ‌ها را به سمت او نرود، در بالاترین سطح دفاع کنیم و در بهترین حالت خود باشیم، و این چیزی است که همیشه باید مقابل سیتی انجام دهیم. مشتاقانه منتظر تقابل با ارلینگ هستم، قطعاً من مخالف او نیستم، ما می‌دانیم که او بسیار خوب است."

توقف هالند، کمک زیادی به لیورپول در مقابل منچسترسیتی در دیدار روز یکشنبه خواهد کرد. این یک بازی است که یورگن کلوپ اگر می‌خواهد تیم را از اوضاع بد خارج کند باید برنده آن شود.

این، شروع فصلی نبوده است که مدافع هلندی، یا هرکسی در لیورپول، انتظارش را داشته باشد. آنها پس از هشت بازی در رده دهم لیگ برتر هستند و در حال حاضر با ۱۴ امتیاز کمتر از آرسنال، در رده دهم لیگ برتر هستند.

کد خبر 611917

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.