پایان دوران طلایی ریورپلاته با جدایی گایاردو!

مارسلو گایاردو گفت: به دوران درخشان خود در این تیم آرژانتینی پایان می‌دهد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مارسلو گایاردو، موفق‌ترین سرمربی ریورپلاته، قرار است از سمت خود کناره گیری کند و به دوره هشت ساله خود در این باشگاه آرژانتینی پایان دهد.

گایاردو در یک کنفرانس مطبوعاتی که روز گذشته، پنجشنبه برگزار شد، اعلام کرد زمانی که قراردادش در دسامبر به پایان برسد، از این باشگاه جدا خواهد شد. او در ابتدا در ژوئن ۲۰۱۴ هدایت این باشگاه را برعهده گرفت.

گایاردو با کسب ۱۴ عنوان در طول مدت حضورش در این باشگاه، به عنوان بهترین مربی، باشگاه را ترک خواهد کرد. گایاردو که در دوران بازیگری خود برای تیم‌هایی مانند پاری سن ژرمن، موناکو، دی سی یونایتد، ریور و تیم ملی آرژانتین بازی کرد، در طول دوران حضورش، دو بار قهرمان کوپا لیبرتادورس شد.

گایاردو گفت: فرای غم و اندوه، من یک آرامش درونی دارم که به من احساس خوبی نسبت به خودم می‌دهد. من به مسیری که طی کرده‌ام بسیار افتخار می‌کنم. در این سال‌ها چیزهای بزرگی را تجربه کرده‌ایم. زمانی که در این سال‌ها به باشگاه محبوبمان اختصاص داده‌ایم بسیار زیبا بوده است، اما هر چیزی پایانی دارد. فکر می‌کنم زمان آن رسیده است که یک چرخه زیبا و بسیار ارزشمند را ببندیم.

وی افزود: یکشنبه هفته آینده، آخرین بازی من در استادیوم مونومنتال خواهد بود، این، داستان زیبایی بود.

گایاردو سه بار متوالی در دوران سرمربیگری خود، برنده بهترین مربی سال آمریکای جنوبی شد و در سال‌های ۲۰۱۸، ۲۰۱۹ و ۲۰۲۰ این افتخار را کسب کرد.

گایاردو بدون شک یکی از پردرخواست‌ترین مربیان بازار خواهد بود. اکنون او متعهد به ترک ریور در این زمستان است. او پیش از این با منچستریونایتد و بارسلونا در ارتباط بود، اما گفته می‌شود که پیشنهاد هر دو باشگاه را رد کرده است.

ریور دو بازی دیگر تا پایان فصل لیگ داخلی آرژانتین دارد و آنها قرار است این آخر هفته میزبان روزاریو سنترال باشند تا قبل از دیدار با راسینگ در تاریخ بیست‌وسوم اکتبر، رقابت‌ها لیگ داخلی آرژانتین را به پایان برسانند. همانطور که اوضاع پیش می‌رود، ریور، چهار امتیاز با رقیب خود یعنی بوکا جونیورز که یک بازی پیش رو دارد، در جدول فاصله دارد.

کد خبر 611913

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.