گزارش پزشکی قانونی در مورد علت فوت مهسا امینی مورد تایید است

سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها با تایید نظریه پزشکی قانونی در مورد مرگ مهسا امینی، گفت: این موضوع بهانه‌ای برای دگراندیشان، لندن‌نشینان و افرادی است که با ایجاد اغتشاش اصل نظام و امنیت و آرامش مردم را هدف قرار داده‌اند و آسیب سنگینی به بیت‌المال وارد کرده‌اند.

به گزارش ایمنا، علی حدادی در خصوص بیانیه پزشکی قانونی در مورد مرگ مرحومه مهسا امینی، اظهار کرد: بررسی‌های مختلفی در مورد این پرونده در ابعاد مختلف انجام شد و پزشکی قانونی به طور رسمی نظر خود را اعلام کرد، نتیجه این بود که هیچ ضرب و شتمی از طرف نیروی انتظامی نسبت به مرحومه مهسا امینی وارد نشده و این گزارش مورد تأیید و استناد است.

وی افزود: افراد آشوبگر با کشته‌سازی و تخریب‌، آتش زدن بیش از ده‌ها خودرو آمبولانس، امنیت و سلامت مردم که مهمترین مؤلفه زندگی است را به خطر می‌اندازند.

نماینده مردم البرز در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در این تجمعات افرادی هدفدار و آموزش دیده با برنامه‌ریزی به قصد ضربه زدن به امنیت و منافع ملی وارد شدند، اما با هوشیاری مردم نتوانستند به هدف خود برسند.

حدادی موضوع مرگ مهسا امینی را فتنه‌ای پیچیده شناختی و ترکیبی عنوان کرد و ادامه داد: تجمعات غیرقانونی آرامش را از مردم سلب کرده است، اما مردم در صحنه حاضر شدند و نقشه‌های آنها نقش بر آب شد.

وی با اشاره به اظهارات برخی مسئولان غرب در خصوص مرگ مهسا امینی، تصریح کرد: استعمار پیر انگلیس، رژیم کودک‌کش صهیونیستی و آمریکا جنایات سنگینی را در اقصی نقاط جهان علیه بشریت انجام داده‌اند و اکنون به عنوان حامی حقوق بشر نظرات بی اساسی بیان می‌کنند، این اظهارات نخ‌نما و پوسیده در جامعه ارزشی ندارد.

سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها آرامش و امنیت را مهمترین مؤلفه جامعه برای زندگی خواند و گفت: طی روزهای اخیر بازاریان و اقشار مختلف جامعه در فضای کسب و کار آسیب فراوان دیدند، نکته مهم این است که خانواده‌ها باید نسبت به حضور نوجوانان خود برای شرکت در تجمعات غیرقانونی توجه داشته باشند و نگذارند آنان تحت تأثیر هیجانات و القائات دشمنان نظام قرار بگیرند.

حدادی گفت: برخی از جوانان ناآگاهانه وارد عرصه شده بودند که حساب آنها از افراد هدفدار و وابسته به جریانات ضد انقلاب جدا است، اما مردم باید بدانند که دشمنان ما در راستای تخریب و ضربه به ملت ایران از جوانان می‌خواهند که وارد تجمعات غیرقانونی شوند و لازم است خانواده‌ها در این زمینه مراقبت لازم را داشته باشند.

منبع: ایرنا

کد خبر 611911

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.