آیا منچستریونایتد نیاز به جذب هری‌کین دارد؟

بازیکن سابق شیاطین سرخ می‌گوید سران این تیم برای کسب جام‌ها باید هری کین را جذب کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، لوئیس ساها مهاجم سابق شیاطین سرخ ادعا می‌کند که منچستریونایتد باید مهاجمی همانند هری کین را به خدمت بگیرد.

شیاطین سرخ با وجود اینکه شاهد بودند ادینسون کاوانی به عنوان بازیکن آزاد باشگاه را ترک می‌کند و کریستیانو رونالدو تلاش جدی برای خروج انجام می‌دهد، با خروج مهاجمی دیگر در پست شماره ۹ در پنجره نقل و انتقالات تابستانی گذشته، مخالفت کردند.

آنها آنتونی مارسیال را پس از فرستادن قرضی فصل گذشته به تیم سویا، دوباره جذب کردند، اما ساها معتقد است که یک گلزن قهار مانند کین کاپیتان انگلیس برای درخشش در اولدترافورد لازم است تا شیاطین سرخ را به رقیب جدی برای سایر تیم‌ها تبدیل و بزرگترین جام داخلی و اروپایی را فتح کند.

ساها مهاجم سابق یونایتد که در ۱۲۴ بازی ۴۲ گل برای این باشگاه به ثمر رساند، به یک رسانه گفت: البته کین خرید فوق‌العاده‌ای برای یونایتد خواهد بود. او می‌توانست به هر جای دنیا برود و بدرخشد. من از حضور او در یونایتد بسیار خوشحال خواهم شد، زیرا یونایتد به آرامشی که کین در خط حمله دارد، نیازمند است.

مدتی است که سوالاتی در مورد حضور مداوم کین در تاتنهام پرسیده شده است، منچسترسیتی قبل از اینکه در نهایت توجه خود را به ارلینگ هالند معطوف کند به جذب او ابراز علاقه کرده است و این بازیکن ۲۹ ساله، فعلاً با قراردادی که تا سال ۲۰۲۴ منقعد کرده، در شمال لندن ماندنی است.

رونالدو در پیروزی دو بر یک مقابل اورتون برای شیاطین سرخ گلزنی کرد و حالا پرتغالی‌ها امیدوار هستند که این فوق ستاره بازی‌های بیشتری را زیر نظر اریک تن هاخ انجام دهد. تمرکز آنها در حال حاضر روی پیشرفت مثبت در رقابت‌های لیگ اروپا و لیگ برتر است.

کد خبر 611883

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.