پس از مذاکره با بارسلونا،‌ اولویت هافبک چلسی مشخص شد!

ایجنت، هافبک چلسی که با بارسلونا مذاکره کرده است، گفت: هدف جورجینیو ماندن در جمع آبی‌های لندنی است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، جورجینیو با وجود مذاکره ایجنتش، ژائو سانتوس با بارسلونا، امضای قرارداد جدید با چلسی را در اولویت قرار می‌دهد.

نماینده ملی‌پوش ایتالیایی با باشگاه‌های زیادی در تماس است و مشتریان زیادی وجود دارد که می‌خواهند بدانند مدت‌ها قبل از پایان فصل ۲۰۲۲-۲۰۲۳ شانسی برای جذب این بازیکن دارند یا خیر. جورجینیو یکی از کسانی است که به سمت انتقال آزاد پیش می‌رود، زیرا قرارداد فعلی او به پایان می‌رسد، اما انتظار می‌رود قرارداد جدیدی ارائه شود و سانتوس ادعا می‌کند که در بحث‌های او با سایر تیم‌ها، گزینه‌های زیادی مورد بررسی قرار می‌گیرد.

سانتوس در خصوص مذاکرات اخیر خود به رسانه TuttoMercatoWeb گفته است: من در فوتبال کار می‌کنم، در بارسلونا، مادرید و والنسیا بوده‌ام و همچنین در تیم‌های مانند لئون.

سانتوس در مورد اینکه آیا هنگام بازدید از نیوکمپ در مورد جورجینیو صحبت کرده است یا خیر، افزود: من ای جنت جورجینیو هستم، ممکن است در مورد او و همچنین در مورد دیگران صحبت کرده باشم.

جورجینیو که برنده و قهرمان یورو ۲۰۲۰ شده، از سال ۲۰۱۸ در چلسی حضور داشته و در ۲۰۰ بازی برای این باشگاه به میدان رفته است. سانتوس در مورد قرارداد منقضی شده بازیکن خود گفت: قرارداد ما در ماه ژوئن به پایان می‌رسد. ما چلسی را در اولویت قرار می‌دهیم و به سمت آن حرکت می‌کنیم. یکی دیگر از اولویت‌های جورجینیو عملکرد خوب با تیم ملی ایتالیا است.

ایتالیا به دلیل از دست دادن دومین فرصت صعود متوالی به جام جهانی به رقابت‌های ۲۰۲۲ قطر نمی‌رود، اما چلسی در لیگ برتر و لیگ قهرمانان اروپا حضور دارد و در آستانه دیدار با استون ویلا در روز یکشنبه هفته آینده است.

کد خبر 611881

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.