تارتار: برای هر لحظه از بازی با استقلال برنامه داریم/ راجع به داوری صحبت نمی‌کنم

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: استقلال از طریق مهاجم‌های سرعتی که دارد از فضای پشت مدافعان به خوبی استفاده می‌کند به همین دلیل باید باهوش بازی کنیم و فضا ندهیم. برای هر لحظه از بازی فردا برنامه داریم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی تارتار امروز _پنجشنبه بیست‌ویکم مهرماه_ در کنفرانس خبری قبل از بازی با استقلال، اظهار کرد: در فصل جدید بازی آسان نداریم. برای بعضی از مسابقات، خود بازیکنان انگیزه دارند و نیازی نیست مربی انگیزه ایجاد کند. می‌دانیم بازیکنان برای بازی فردا انگیزه دارند و این را در تمرینات دیده‌ام و انتخاب ۱۱ بازیکن برای من سخت است. سعی می‌کنیم تغییرات زیادی نداشته باشیم، نقاط ضعف و قوت حریف را بررسی کردیم، استقلال از مدعیان قهرمانی است و قصد داریم پر تلاش و هوشمندانه بازی کنیم و با اشتباهات کم حتی برنده هم شویم.

وی در جواب به سوالی مبنی بر اینکه آیا می‌توانید روند کم گل خوردن را ادامه دهید و بازی را واگذار نکنید؟ تصریح کرد: هیچوقت برای تساوی بازی نکردیم و بدشانسی آوردیم، در بازی با تراکتور به خاطر مصدومیت بازیکنانمان گل خوردیم. دوست نداریم گلی دریافت کنیم و این موضوع لازمه موفقیت و حتی قهرمانی است که می‌خواهیم این روند را هم ادامه دهیم. استقلال از طریق مهاجم‌های سرعتی که دارد از فضای پشت مدافعان به خوبی استفاده می‌کند و به همین باید باهوش بازی کنیم و فضا ندهیم. برای هر لحظه از بازی فردا برنامه داریم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن در خصوص حواشی که برای داوران پیش آمده، گفت: صحبت‌های لازم اوایل هفته انجام شد، پیام حیدری از داوران خوب است و برای اینکه تمرکز او بهم نخورد صحبتی راجع به داوری نمی‌کنم. مطمئن هستم داور در بازی فردا روز خوبی را پشت سر می‌گذارد.

تارتار با بیان اینکه ابراهیم‌زاده جز بازیکنان خوب ما است که از هفته دوم به علت مصدومیت او را در اختیار نداریم، تصریح کرد: فرامرزی هم جز بازیکنان مصدوم تیم است که بازیکنان جایگزین خوب کار کردند، "جدی" در پست غیرتخصصی خود عملکرد فوق‌العاده‌ای داشته است. مجبور هستیم کمبودها را جبران کنیم.

وی افزود: برای بازی فردا ابراهیم زاده، فرامرزی و باقرپسند مصدوم هستند و محروم هم نداریم. افسوس می‌خوریم که هواداران را نداریم، از راه دور برای ما دعا کنند.

کد خبر 611850

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.