افتتاح سالن ورزشی ویژه تاکسیرانان قزوین

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین گفت: سالن ورزشی سردار ویژه تاکسیرانی قزوین با اعتباری بالغ بر ۸۰ میلیارد ریال با حضور اعضای شورای اسلامی شهر و شهرداری به بهره‌برداری رسید.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری قزوین، محمدرضا وثوق‌نیا در جمع خبرنگاران درخصوص افتتاح سالن ورزشی سردار، اظهار کرد: قزوین بیش از ۵۰۰۰ هزار راننده تاکسی دارد که از اقشار زحمت‌کش جامعه هستند و سلامت جسم و روان آنان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

وی افزود: سالن ورزشی سردار با اعتباری بالغ بر ۸۰ میلیارد، مساحت یک هزار و ۶۵۰ و زیربنای ۵۳۰ مترمربع ویژه تاکسیرانان شهر قزوین به بهره‌برداری رسید.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین خاطرنشان کرد: سالن تازه تأسیس در انصاری غربی که جزو مناطق محروم و سنتی شهر است، قرار دارد و علاوه بر ۵۰۰۰ هزار راننده تاکسی که در حمل‌ونقل شهر نقش عمده‌ای دارند، عموم شهروندان نیز می‌توانند از این مکان استفاده کنند.

وثوق‌نیا تصریح کرد: شهرداری قزوین در شرایط دشوار کنونی توجه خاصی به سلامت شهروندان دارد و هر قدر بتوانیم باید در این حوزه هزینه کنیم، چراکه سرمایه‌گذاری برای نسل حال و آینده شهر است.

وی با بیان اینکه ورزش رکن اصلی زندگی و نیاز ضروری بشر است، گفت: تحرک نداشتن و رانندگی ممتد رانندگان زحمت‌کش تاکسی موجب شده است، شهرداری برای این قشر زحمت‌کش به صورت ویژه در حوزه ورزش اقدام کند.

کد خبر 611837

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.