"بام‌شهر" پروژه‌ای مردم‌محور است

مدیر مجموعه گردشگری باراجین قزوین گفت: توسعه اقتصادی متناسب با محیط زیست قزوین، مردم‌محور بودن طرح و ایجاد زیرساخت‌های لازم برای جذب توریست از ویژگی‌های پروژه بام شهر قزوین است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، داوود میراشه در مراسم افتتاح پروژه تفریحی بام شهر در جمع خبرنگاران و کارکنان شهرداری قزوین، اظهار کرد: پروژه بام شهر به دلیل درخواست‌های مکرر شهروندان با همکاری شورای اسلامی شهر، شهرداری و زیر مجموعه‌های این سازمان افتتاح شد و به بهره‌برداری رسید.

وی افزود: توسعه اقتصادی متناسب با محیط زیست قزوین، مردم‌محور بودن طرح و ایجاد زیرساخت‌های لازم برای جذب توریست از ویژگی‌های پروژه بام شهر قزوین است.

مدیر مجموعه گردشگری باراجین قزوین با بیان اینکه اقداماتی بزرگی به همت سازمان‌های مختلف شهرداری با مجموعه گردشگری و تفریحی باراجین انجام شده است، خاطرنشان کرد: پروژه بام شهر ۱۷ هزار مترمربع مساحت دارد و مکان مناسبی برای پیاده‌روی، ورزش و تخلیه انرژی جوانان و شهروندان است.

میراشه اضافه کرد: ۲۱ هزار مترمکعب خاکبرداری جهت تسریع در روند اجرای پروژه حاصل زحمات شهرداری قزوین بوده است.

مدیر منطقه گردشگری و تفریحی باراجین تصریح کرد: ۲۰ هزار مترمربع دیوار چینی بام شهر انجام و ۱۵ آلاچیق و شش برج روشنایی در پروژه تعریف شده است تا شهروندان بتوانند در کنار ورزش کردن از فضای مناسب تفریحی به همراه خانواده استفاده کنند.

میراشه ادامه داد: این طرح مردم‌محور به درخواست شهروندان و با داشتن جاده اختصاصی در جوار تپه نورالشهدا به بهره‌برداری رسیده است.

وی گفت: در ورودی بام شهر مرقد مطهر شهدای گمنام قرار دارد و یک فضای معنوی و تفریحی سالم برای شهروندان تعریف شده است، امیدواریم بتوانیم در ایجاد این زیرساخت‌ها گام‌های مؤثری برداریم.

کد خبر 611835

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.