لزوم معرفی دستاوردهای شهرداری بوشهر به شهروندان

شهردار بوشهر گفت: روابط عمومی شهرداری با توجه به ظرفیت‌هایی که در اختیار دارد باید در کنار برگزاری برنامه‌های فرهنگی بتواند دستاوردهای مجموعه را به خوبی به شهروندان بشناساند.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری بوشهر، حسین حیدری اظهار کرد: بخش‌های فرهنگی شهرداری بندر بوشهر در مبحث موضوعات روز جامعه باید تولید محتوای قوی و تأثیرگذار داشته باشند.

وی افزود: تولید محتوای قوی علاوه بر ایجاد ارتباط مؤثر بین شهرداری و شهروندان به پیشبرد برنامه‌های تعریف شده در حوزه فرهنگ شهروندی کمک شایانی خواهد کرد.

شهردار بوشهر خاطرنشان کرد: برای تحقق رسالت‌های این بخش شهرداری از نیروهای شایسته و ارزشمندی برخوردار است که باید در بخش فرهنگی به خوبی از آنان استفاده کرد.

حیدری تصریح کرد: روابط عمومی شهرداری نیز با توجه به ظرفیت‌هایی که در اختیار دارد باید در کنار برنامه‌های فرهنگی بتواند دستاوردهای مجموعه را به خوبی به شهروندان منعکس کند.

وی ادامه داد: ارائه مناسب دستاوردها و اقدامات شهرداری بدون تردید به افزایش سطح رضایت‌مندی شهروندان از مجموعه شهرداری کمک خواهد کرد.

شهردار بوشهر گفت: روابط عمومی به عنوان چشم بینا و گوش شنوای مجموعه می‌تواند شرایطی فراهم آورد تا ایده‌ها و پیشنهادات شهروندان برای کمک به مدیریت شهری به خوبی جمع‌آوری و تدوین شود.

کد خبر 611816

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.