احداث پارک محله‌ای آسیاب در نهاوند

شهردار نهاوند گفت: پارک آسیاب واقع در منطقه گوشه سرآسیاب و شهرک شهید دستغیب با مساحت بیش از ۶۰۰۰ هزار مترمربع افتتاح شد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری نهاوند، مجید یوسفی‌نوید اظهار کرد: با احداث پارک‌های محله‌ای دسترسی شهروندان به فضاهای سبز تسهیل می‌شود.

وی افزود: یک بوستان در یک محله کوچک نسبت به یک پارک بزرگ بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرد و در همین راستا احداث پارک‌های محله‌ای را محله‌های حسن‌آباد، جانبازان و شهرک شهید حیدری آغاز کردیم.

شهردار نهاوند با بیان اینکه تاکنون چهار پارک را تحویل شهروندان داده‌ایم، خاطرنشان کرد: فضاهای عمومی شهر متعلق به شهروندان است و ایجاد فضاهای ورزشی و تفریحی ضرورت دارد.

یوسفی نوید ادامه داد: با استفاده از مصالح تولیدی کارگاه‌ها و ماشین‌آلات شهرداری هزینه اقدامات عمرانی به حداقل می‌رسد و پروژه‌ها به صورت دستمزدی توسط پیمانکار انجام می‌شود، احداث پارک گوشه نیز بر همین اساس انجام شد.

وی با بیان اینکه شهرداری در این پارک چمن مصنوعی، فضای نشیمن و فضای سبز در نظر گرفته است، تصریح کرد: شهروندان این مناطق می‌توانند از این پارک به عنوان فضای تفریحی و ورزشی استفاده کنند، در دیگر مناطق شهری نیز احداث پارک در صورت فراهم بودن شرایط در دستور کار شهرداری است.

شهردار نهاوند تاکید کرد: این پارک‌ها تحویل شهروندان می‌شود تا در نگهداری و مراقبت از آن به مجموعه شهرداری کمک کنند.

یوسفی‌نوید گفت: مشکلات و موانع همیشه بوده و هست، اما نمی‌تواند مانع خدمت‌رسانی به شهروندان نهاوند شود، مشارکت شهروندان و استقبال خوب از پروژه‌ای عمرانی انرژی را در شهرداری نهاوند دو چندان می‌کند تا همانند یک‌سال گذشته اقدامات بدون وقفه انجام شود.

وی افزود: در تلاش هستیم تا هرچه زودتر نهاوند را به جایگاه اصلی خود و شهری که در شأن شهروندان است، برسانیم.

کد خبر 611813

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.