آغاز مسابقات تیراندازی قهرمانی‌جهان

رقابت‌های تیراندازی قهرمانی‌جهان که نخستین مرحله کسب سهمیه المپیک است، از امروز رسما آغاز به‌کار کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مسابقات تیراندازی قهرمانی جهان از امروز پنج‌شنبه بیست‌ویکم مهرماه در رده جوانان آغاز می‌شود. این رقابت‌ها به میزبانی قاهره کشور مصر در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان تا سوم آبان‌ماه برگزار می‌شود. این رویداد نخستین مرحله مسابقات توزیع سهمیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس از طریق مسابقات جهانی محسوب می‌شود که چهار تیرانداز نخست هر ماده جواز حضور در المپیک را کسب خواهند کرد.

ایران با ۱۹ تیرانداز (۱۳ نفر در بزرگسالان و ۶ نفر جوانان) راهی این رقابت‌ها خواهد شد؛ در رده بزرگسالان مهیار صداقت، پوریا نوروزیان، امیرمحمد نکونام، نجمه خدمتی، الهه احمدی، فاطمه کرم‌زاده و فاطمه امینی در رشته تفنگ و جواد فروغی، سجادپورحسینی، محمدرسول عفتی، گلنوش سبقت‌الهی، هانیه رستمیان و مینا قربانی نیز در تپانچه عازم این رقابت‌ها خواهند شد.

همچنین در رده جوانان محمد امین رهسپار، ثمین غلامی رضایی، فاطمه کبیری، ساینا تیموری و آرمینا صادقیان در تفنگ و شایان تمدن در تپانچه اسامی نمایندگان ایران در قهرمانی جهان است.

برنامه مسابقات در روز نخست به شرح زیر است:

مقدماتی تفنگ ۵۰ متر مردان جوان - ساعت ۱۲:۱۵ (امین رهسپار نماینده کشورمان در این ماده هستند)

مقدماتی تفنگ ۵۰ متر زنان جوان - ساعت ۱۳:۴۵ (ثمین غلامی رضایی، فاطمه کبیری، ساینا تیموری و آرمینا صادقیان نمایندگان کشورمان در این ماده هستند)

مقدماتی و فینال تپانچه ۲۵ متر تیمی زنان جوان - ساعت ۱۲:۳۰

مقدماتی تفنگ ۵۰ متر میکس‌تیمی جوانان - ساعت ۱۶

کد خبر 611811

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.