مهاجم آبی‌ها از عمل‌جراحی رهایی می‌یابد؟

مصدومیت آرمان رمضانی مهاجم تیم فوتبال استقلال تهران همچنان ادامه دارد ولی درصورتی‌که در هفته آتی با درد کمتری مواجه شود می‌تواند بدون عمل‌جراحی به‌میادین بازگردد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، آرمان رمضانی مهاجم تیم فوتبال استقلال تهران چند هفته‌ای است که در مصدومیت به‌سر می‌برد و ظاهراً مصدومیت کمر مهاجم بلندقامت آبی‌های پایتخت فراتر از حد تصور است و به گونه‌ای است کار او برای درمان و برطرف‌شدن مشکل مصدومیت به عمل جراحی کشیده شود.؛ آرمان رمضانی به‌دلیل مصدومیت کمر مدت زیادی است که دور از میادین به‌سر می‌برد و هنوز شرایط بازگشت به تمرین گروهی استقلال را نیز پیدا نکرده است.

در این بین روزهای گذشته شنیده می‌شد مصدومیت کمر آرمان رمضانی از ناحیه دیسک است و ممکن است این بازیکن مجبور به انجام عمل جراحی شود؛ به‌همین ترتیب اگر آرمان رمضانی ناچار به عمل جراحی شود، احتمالاً تا بعد از مسابقات جام‌جهانی شرایط بازگشت به میادین را نخواهد داشت.

اخیراً اما یک کمیسیون‌پزشکی برای آرمان رمضانی تشکیل شده که تعیین کرده است این بازیکن باید یک‌هفته استراحت کند تا درصورتی‌که با کاهش درد کمر مواجه شود، نیازی به جراحی او نباشد. اما اگر طی یک‌هفته جاری تفاوتی در وضعیت کمر رمضانی حاصل نشود او مجبور است زیر تیغ جراحی برود تا دوری او از میادین زمان بیشتری را ببرد.

کد خبر 611807

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.