آسفالت گذرهای بافت فرسوده منطقه ۱۴ با قیر یارانه‌ای

مدیر منطقه ۱۴ شهرداری اصفهان گفت: با توجه به تخصیص ۲۷۰ تن قیر یارانه‌ای توسط اداره کل راه‌وشهرسازی به این منطقه و تولید حدود پنج هزار تن آسفالت با این میزان قیر، حدود ۵۰ هزار مترمربع از معابر بافت فرسوده منطقه ۱۴ آسفالت خواهد شد.

محمدمهدی کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: طبق پیگیری‌های اداره ترافیک منطقه ۱۴ شهرداری اصفهان، حدود ۲۷۰ تن قیر یارانه‌ای توسط اداره کل راه و شهرسازی به این منطقه اختصاص یافت که با این میزان قیر می‌توان حدود پنج هزار تن آسفالت تولید کرد.

وی با بیان اینکه ۵۲ درصد از بافت منطقه ۱۴ فرسوده است، ادامه داد: این میزان آسفالت باید در معابر بافت فرسوده استفاده شود.

مدیر منطقه ۱۴ شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: با توجه به عقد قرارداد با سازمان عمران شهرداری مقرر شده است عملیات تولید آسفالت توسط این سازمان انجام شود و تحویل پیمانکار پخش آسفالت منطقه شود.

وی تاکید کرد: با توجه به قرارداد حمل و پخش آسفالت با پیمانکار مربوطه توسط اداره عمران منطقه ۱۴ شهرداری اصفهان، تاکنون حدود ۱۷۰۰ تن از این آسفالت با هزینه‌ای بالغ بر پنج میلیارد ریال حمل و در سطح معابر واقع در بافت فرسوده این منطقه پخش شده است.

کریمی تصریح کرد: با پنج هزار تن آسفالت، مساحتی حدود ۵۰ هزار متر مربع پوشش آسفالت خواهد شد که هزینه‌ای حدود ۳۰ میلیارد ریال را به همراه دارد.

کد خبر 611784

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.