دعوای توتی و همسرش بر سر ساعت رولکس و کفش!

اسطوره تیم فوتبال رم ایتالیا به همراه همسرش، به دلیل ساعت رولکس و چند جفت کفش به دادگاه می‌روند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فرانچسکو توتی قرار است با همسرش ای لاری بلاسی برای بازپس گیری ساعت‌های رولکس خود، صحبت کند و توتی اعتراف کرد که کیف‌های دستی همسرش را مخفی کرده است.

بازیکن سابق تیم ملی ایتالیا مدعی است که همسرش ساعت‌های مورد علاقه‌اش (رولکس دیتونا) را هنگام جدایی، از او گرفته و به ازدواج ۱۷ ساله آنها پایان داده است. توتی فکر می‌کرد که می‌تواند ساعت‌هایش را با کیف‌های دستی و کفش‌های همسرش معاوضه کند و از این رو مجموعه لوکسی را که می‌توانست تا ۴ هزار یورو ارزش داشته باشد، از همسرش پنهان کرده است، اما هیچ یک از طرفین حرکت مثبتی برای حل این مشکل انجام نداده‌اند و اکنون قرار است در دادگاه این اختلاف را حل کنند تا وسایل مورد علاقه و شخصی خود را به دست آورند.

توتی در مصاحبه‌ای با Corriere della Sera گفت: "چه کاری می‌توانستم انجام دهم؟ من کیف‌های دستی او را پنهان کردم، به این امید که بتوانیم مشکلات را حل کنیم."

وی افزود: من کسی نبودم که خیانت کرد بلکه همسرم، بلاسی مقصر بود. "این درست نیست که من اولین کسی بودم که خیانت کردم. در سپتامبر سال گذشته، این شایعات به‌گوش من رسید: "ببین، ای لاری با یک نفر دیگر ارتباط دارد". در واقع، بیش از یک نفر. من به تلفن همراه او نگاه کردم و دیدم که آنجا شخص سومی بود که به عنوان واسطه بین ای لاری و یکی دیگر عمل می‌کرد.

این زوج در حال حاضر وکلای مشهور طلاق را استخدام کرده‌اند و در جلسه دادگاه امشب، پنجشنبه، یکدیگر را ملاقات خواهند کرد.

کد خبر 611774

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.