پرسپولیس_مس رفسنجان/ جدال با شکست‌ناپذیران در آزادی

پرسپولیس و مس رفسنجان عصر امروز (پنجشنبه) به مصاف هم خواهند رفت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سرخ‌پوشان پایتخت از ساعت ۱۷ امروز پنجشنبه _بیست‌ویکم مهرماه_ در ورزشگاه آزادی تهران میزبان مس رفسنجان خواهد بود. پرسپولیسی‌ها که از دو دیدار حساس قبلی خود برابر تراکتور و سپاهان تنها موفق به کسب یک امتیاز شدند، برای آنکه جایگاه خود در صدر را پس بگیرند، نیاز مبرمی به سه امتیاز دارند. آن سوی میدان اما شاگردان ربیعی در اوج آمادگی به سر می‌برند و دو دیدار اخیر خود پس از وقفه چند هفته‌ای به دلیل فیفا دی را با پیروزی و یک تساوی پشت سر گذاشته‌اند.

روزهای سخت سرخ‌پوشان؛ چه بر سر آن پرسپولیسِ قبل فیفادی آمد؟

پرسپولیس که این فصل را خوب استارت نزده بود، خیلی زود با بردهای پیاپی به صدر جدول رسید. با این وجود وقفه چند هفته‌ای فیفادی و حضور پرتعداد سرخ‌ها در اردو کارلوس کیروش، پرسپولیس را از شرایط رویایی خارج کرد و در دو مسابقه سرنوشت‌ساز مقابل تراکتور و سپاهان، به ترتیب یک شکست و یک تساوی برای شاگردان گل محمدی به ثبت رسید.

سرخ‌ها که امسال تیمی منسجم در دفاع و حمله را تشکیل داده‌اند، با بدشانسی شیخ دیاباته که به تازگی به جمع‌شان اضافه شده را به دلیل مصدومیت از دست داده‌اند. از سوی دیگر میلاد سرلک نیز در این چند روز به صورت اختصاصی تمرین کرده و حضورش در این مسابقه در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

جان سخت‌های رفسنجانی

مس رفسنجان فصل را با تساوی‌های پیاپی آغاز کرد؛ ۵ مساوی پشت سر هم و یک پیروزی پیش از تعطیلی دو هفته‌ای از آن‌ها تیمی ساخته بود که اگر چه اغلب در کسب سه امتیاز ناکام می‌ماند اما بردنش هم به این راحتی‌ها نبود. بعد از این وقفه کوتاه مدت شاگردان ربیعی نه تنها به روند شکست‌ناپذیری خود ادامه دادند که یک پیروزی ارزشمند دیگر برابر تراکتوری به دست آوردند که موفق به شکست دادن پرسپولیس در آزادی شده بود؛ نتیجه‌ای که زنگ خطر را برای شاگردان گل محمدی به صدا در آورده است.

دوئل لک-بیرو در خط دروازه

حامد لک گلر دو فصل قبلی سرخ‌پوشان امسال را با پوشیدن پیراهن مس رفسنجان آغاز کرده و نبرد او در مصاف با تیم سابقش می‌تواند از جذابیت‌های این مسابقه باشد. لک دقیقاً چند ماه بعد از جدایی بیرانوند از پرسپولیس و عزیمت او به اروپا سرخ‌پوش شد و نقش بسزایی در فینالیست شدن پرسپولیس برای دومین بار در لیگ قهرمانان آسیا ایفا کرد.

حالا با بازگشت بیرانوند، او راهی رفسنجان شده و تا اینجا نیز تنها سه گل دریافت کرده که دقیقاً همان میزان گلی است که علی بی رو در سمت مقابل خورده است. قطعاً لک برای این مسابقه انگیزه بسیار بالایی خواهد داشت.

کد خبر 611772

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.