پاسخ سرمربی آرسنال به انتقادهای مهاجم سابق این تیم!

میکل آرتتا نسبت به انتقادهای اوبامیانگ مهاجم پیشین این تیم، ‌واکنش نشان داده است

به گزارش خبرنگار ایمنا، میکل آرتتا به انتقادات پیر امریک اوبامیانگ، کاپیتان سابق آرسنال از ایرادات احتمالی خود پاسخی صریح داد. در ویدئویی که اخیراً فاش شده، اوبامیانگ در حال انتقاد از سرمربی توپچی‌ها پس از جدایی او از باشگاه لندنی و پیوستن به بارسلونا دیده شد. او به آرتتا انتقاد کرد و گفت که او مردی است که نمی‌تواند "فوتبالیست‌های بزرگ" را اداره کند.

با این حال، او بعداً بیانیه‌ای را منتشر کرد که در آن نظرات خود را به صورت واضح بیان کرد و برای آرسنال بهترین‌ها را در فصل جدید آرزو کرد. وقتی از آرتتا خواسته شد به نظرات اوبامیانگ پاسخ دهد، گفت: "مردم آزادند در مورد آنچه می‌خواهند صحبت کنند."

هنگامی که بیشتر در مورد جو اتاق رختکن فعلی سوال شد، از بازیکنانش تمجید کرد. او گفت: "فوق العاده، من هرگز در رختکنی بهتر از این، نبودم." "رابطه لذت بخش تر، سخت کوش تر و بهتر با کادرفنی با بازیکنان و به عنوان یک مربی لذت مطلق است که بخشی از این گروه باشم."

اوبامیانگ با چلسی به لیگ برتر بازگشته است و وقتی دو باشگاه لندنی در تاریخ ۶ نوامبر در استمفوردبریج به مصاف یکدیگر می‌روند، اوبامیانگ و آرتتا با هم دیدار خواهند کرد. این بازیکن گابنی اخیراً در فرم خوبی قرار داشته است و در برابر میلان گلزنی کرده است تا به تیمش کمک کند تا گامی بزرگ در راه صعود به مرحله حذفی لیگ قهرمانان بردارد.‌

کد خبر 611767

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.