مدیران برای موفقیت باید به روابط‌ عمومی‌ها توجه کنند

رئیس شورای اسلامی شهر یزد با اشاره به اینکه روابط عمومی‌ها جزو جدا نشدنی اداره‌ها و ارگان‌ها هستند، گفت: مدیران بی‌توجه، به نقش روابط‌ عمومی موفق نیستند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عزیزالله سیفی امروز _بیست و یکم مهرماه_ با بیان به اینکه نمی‌توان روابط عمومی و اطلاع‌رسانی را از بدنه سیستم‌های اجرایی جدا دانست، اظهار کرد: اگر مدیری فکر می‌کند می‌تواند این نقش را خودش هم‌زمان با مدیریتش انجام دهد سخت در اشتباه است.

وی ادامه داد: امروز دستگاهی موفق‌تر است که بهترین ارتباط را با روابط عمومی خودش داشته باشد و از ظرفیت و توان این بخش برای اطلاع‌رسانی مناسب و درست به مردم بهره‌گیری کند.

رئیس شورای اسلامی شهر یزد تصریح کرد: امروز دستگاهی می‌تواند در میان مردم جا داشته باشد و مردم به آن دستگاه اعتماد داشته باشند که روابط عمومی آن دستگاه قوی باشد.

وی افزود: اگر این اتفاق در دستگاه‌های اداری و نهادهای عمومی رخ دهد، شاید خیلی از مشکلاتی که امروز به دلیل آگاهی نداشتن مردم به وجود می‌آید، رفع شود.

سیفی خاطرنشان کرد: به همین دلیل است که ما تاکید داریم جایگاه روابط عمومی یک جایگاه جدا نشدنی از بدنه دستگاه‌های اداری و دولتی به حساب می‌آید.

وی اضافه کرد: امروز بحث جهاد تبیین که مقام معظم رهبری (مدظله) به آن تاکید بسیار ویژه‌ای دارند، نیز نقش اطلاع‌رسانی را به صورت بسیار پررنگ‌تر و برجسته‌تر نشان می‌دهد و وظیفه مدیران دستگاه‌ها برای تقویت روابط عمومی‌ها را سنگین‌تر می‌کند، در همین راستا مدیران روابط عمومی نیز باید با برنامه‌ریزی درست و مناسب در حوزه اطلاع‌رسانی به مردم، نقش خود در جهاد تبیین را به درستی ایفا کنند.

کد خبر 611756

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.