۲۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۰
دیبالا به جام جهانی می‌رسد؟

پائولو دیبالا که در جریان پیروزی تیم رم برابر لچه دچار مصدومیت شد، ممکن است جام جهانی قطر را از دست بدهد

به گزارش خبرنگار ایمنا، پائولو دیبالا در حال آمادگی برای حضور در جام جهانی است و اسکن‌ها شدت مصدومیت عجیبی را که او در بازی برای رم متحمل شده بود را آشکار کرد.

ژوزه مورینیو و هواداران رم، زمانی که دیبالا پنالتی را به گل تبدیل کرد و در نهایت آن‌ها را مقابل لچه به پیروزی رساند، از هیجان سر از پا نمی‌شناختند. این بازیکن ۲۸ ساله زمانی که می‌خواست به خوشحالی بپردازد ظاهراً دچار مصدومیت شد.

با توجه به رکورد پنج گل و دو پاس گل او در هشت بازی سری آ در این فصل، نگرانی زیادی برای سران باشگاه و هواداران استادیوم المپیکو وجود داشت. مورینیو اعتراف کرد که بازگشت به میادین قبل از سال جدید، برای او دشوار خواهد بود.

پس از اینکه رم اجازه داد تا تورم مصدومیت کاهش یابد، اسکن‌هایی را روی دیبالا انجام داد و آن‌ها آسیب‌دیدگی را در ران چپ (یکی از عضلات چهار سر ران) آشکار کردند. غول ایتالیایی تأیید کرد که او بین چهار تا ۶ هفته از میادین دور خواهد بود. در بهترین حالت، او می‌تواند برای دربی رم در بازی آخر قبل از جام جهانی بازگردد، اما در بدترین حالت ممکن است با اولین بازی آرژانتین در جام جهانی که روز سه‌شنبه بیست و دوم نوامبر برگزار می‌شود، حضور در ترکیب تیم ملی آرژانتین را از دست بدهد.

اکنون همه چیز به استراحت و بهبودی برمی‌گردد. او ناامید خواهد بود که در قطر در کنار لیونل مسی قرار بگیرد و کاملاً آگاه است که هرگونه ناامیدی در بازگشت به آمادگی جسمانی، شانس او را برای بازی در دومین جام جهانی به شدت به خطر می‌اندازد.

کد خبر 611753

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.