هت‌تریک تاریخی صلاح در لیگ قهرمانان

ستاره مصری به عنوان یار تعویضی به زمین مسابقه آمد و بهترین بازیکن زمین شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از گل، محمد صلاح، مهاجم مصری تیم لیورپول در شب برد هفت بر یک تیمش مقابل رنجرز توانست نمایش درخشانی از خود به جای بگذارد و سه گل بزند.

اگرچه محمد صلاح برابر رنجرز در ترکیب اصلی تیمش حضور نداشت و به عنوان بازیکن تعویضی به میدان آمد، اما تنها در ۲۲ دقیقه موفق شد سه گل به ثمر برساند. در واقع سه گل صلاح تنها در شش دقیقه به ثمر رسیدند تا او یک رکورد تاریخی در لیگ قهرمانان اروپا به نام خود ثبت کند.

صلاح پس از ورودش به زمین مسابقه در ۶ دقیقه و ۱۲ ثانیه سه گل زد و سریع‌ترین هت تریک تاریخ لیگ قهرمانان اروپا را به نام خود ثبت کرد. این رکورد قبلاً به نام بافتیمبی گومیس ثبت شده بود.

لیورپول با کسب یک پیروزی قاطعانه خودش را به صعود نزدیک تر کرد. شاگردان کلوپ در لیگ قهرمانان اروپا با تیم‌های ناپولی، آژاکس و رنجرز همگروه هستند. در حالی که ناپولی صعود خود به مرحله بعدی را مسجل کرده، در دو دو بازی آینده برای تثبیت صدرنشینی به میدان خواهد رفت.

از سوی دیگر آژاکس انگیزه زیادی برای صعود به مرحله بعدی دارد و نمی‌خواهد راهی لیگ اروپا شود. این تیم هلندی برای تحقق این هدف در دو بازی آینده خود باید به پیروزی برسد.

لیورپول که در این فصل شروع خوبی نداشته، موفق شده با گذشت زمان عملکرد بهتری داشته باشد. روز یکشنبه یورگن کلوپ و بازیکنانش باید در یک دیدار حساس و تماشایی به مصاف منچسترسیتی بروند. این مسابقه حساسیت بسیار بالایی برای قرمزها دارد و می‌تواند بر روی عملکرد آن‌ها در دیدار بعدی شأن در لیگ قهرمانان اروپا نیز تأثیر بگذارد.

کد خبر 611730

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.