اتومات باز و بسته‌شدن درهای واگن متروی مشهد غیرفعال شد

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری قطارشهری شهرداری مشهد با اشاره به وضعیت آبی شرایط کرونایی این کلان‌شهر، گفت: برای مدیریت مصرف انرژی و پیشگیری از استهلاک سیستم باز و بسته شدن در واگن‌های قطار شهری از حالت اتومات خارج شده است و این کار با فشردن دکمه توسط مسافر انجام می‌شود.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، وحید مبین‌مقدم اظهار کرد: پیش از شیوع کرونا در واگن‌های قطار شهری تنها دری که مسافر قصد پیاده یا سوارشدن به واگن را داشت با فشردن دکمه باز و بسته می‌شد تا ضمن مدیریت مصرف انرژی و حفظ تهویه مطبوع در واگن‌ها از استهلاک در پیشگیری شود.

وی اضافه کرد: پس از شیوع ویروس کرونا برای حفظ سلامت مسافران و جلوگیری از شیوع ویروس تمام درها هم‌زمان و به‌صورت اتو مات در ایستگاه‌ها باز و بسته می‌شد.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری قطار شهری مشهد تصریح کرد: درحال‌حاضر شرایط مشهد از نظر شیوع ویروس کرونا آبی است، لذا وضعیت باز و بسته شدن درهای واگن‌های خط یک و دو قطار شهری به حالت قبل بازگشته است و تنها با فشردن دکمه‌ای که روی در قرار دارد باز و بسته خواهد شد.

وی ادامه داد: از افرادی سفرهای درون‌شهری خود را با استفاده از قطار شهری انجام می‌دهند، درخواست می‌شود برای خروج یا ورود به واگن از دکمه مخصوص که روی درها قرار دارد، استفاده کنند.

کد خبر 611716

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.