اختصاص ۴ هزار متر زمین به کاشت انواع درختان

شهردار زرند گفت: عملیات درختکاری، گل‌کاری و ساماندهی فضاهای سبز میادین و بوستان‌ها با کاشت بیش از ۱۰ هزار گلدان گل داوودی و گل کلم در سطح شهر انجام می‌شود.

علی ضیاءالدینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به روند احداث و کاشت چمن در بوستان قرنی ۲۷، اظهار کرد: شهرداری زرند علاوه بر نگهداری از فضای سبز موجود در سطح شهر، توسعه فضای سبز را نیز در دستور کار دارد.

وی افزود: توسعه فضاهای سبز شهری جزو لاینفک برنامه‌های شهرداری است و تلاش داریم براساس شرایط اقلیمی، گونه‌هایی سازگار از درختان، گل و گیاه در سطح شهر کاشت شود.

شهردار زرند با بیان اینکه کاشت چمن نشاط، شادابی و زیبایی به فضای پارک‌ها می‌بخشد، خاطرنشان کرد: مهمترین اهداف سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری توسعه فضای سبز شهری با کاشت درختان است.

ضیاءالدینی با اشاره به اختصاص ۴۰۰۰ هزار متر زمین به کاشت انواع درختان، تصریح کرد: چمن‌کاری بیش از ۴۰۰ مترمربع از فضای بوستان قرنی انجام و به کاشت انواع درختان زیتون تلخ، لاوسون، توت کاکوزا، عناب و درختچه‌هایی همانند بربریس، ژونی پروس، یوکا و طاووسی اختصاص پیدا کرده است.

وی با بیان اینکه انواع گل‌های رز و فصلی در راستای زیباسازی محیط بوستان کاشت می‌شود، گفت: عملیات گل‌کاری و ساماندهی فضاهای سبز میادین و بوستان‌ها با کاشت بیش از ۱۰ هزار گلدان گل داوودی و گل کلم در سطح شهر انجام می‌شود.

شهردار زرند با اشاره به پیشرفت ۷۰ درصدی عملیات موزائیک‌فرش بوستان حاشیه بلوار ۱۵ خرداد، افزود: تجهیز روشنایی پیاده‌روها و نورپردازی فضاهای سبز، نصب نیمکت و المان "من زرند را دوست دارم" در فضای بوستان‌ها در حال انجام است.

کد خبر 611690

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.