ضرورت احداث پارک کودک در لیسار

رئیس شورای اسلامی شهر لیسار از احداث پارک کودک در این شهر خبر داد و گفت: عملیات احداث این پارک تا دو ماه آینده به اتمام می‌رسد.

علیرضا غفاری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در اواخر دهه ۸۰ پارک کودک در خیابان ملاصدرا شهر لیسار احداث شد که بعدها لوازم بازی و زیرساخت آن به طور کامل از بین رفت و متروکه شد و شهرداری از تیرماه سال جاری دوباره احداث این پارک را در زمینی به مساحت ۱۳۰۰ مترمربع آغاز کرده است.

وی افزود: در طراحی این پارک امکاناتی از جمله فضای بازی کودکان، مبلمان شهری، فضای سبز، کافی‌شاپ، سرویس بهداشتی و چراغ روشنایی پیش‌بینی شده است.

رئیس شورای اسلامی شهر لیسار با بیان اینکه برای احداث پارک کودک مبلغ ۱۵ میلیارد ریال از منابع داخلی شهرداری بودجه پیش‌بینی شده است، اضافه کرد: احداث پارک کودک تا دو ماه آینده به اتمام می‌رسد.

وی احداث پارک در شهر لیسار برای کودکان را بسیار لازم و ضروری دانست و گفت: با بهره‌برداری از این پارک فضای امن و شادی برای تفریح و سرگرمی کودکان فراهم می‌شود.

به گزارش ایمنا، تالش با ۲۰۰ هزار نفر جمعیت در ۱۱۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است و لیسار یکی از چهار بخش این شهرستان است.

کد خبر 611688

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.