آیدی‌های منحصر نام شهرها در پیام‌رسان‌های داخلی به شهرداری‌ها اختصاص یابد

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری زنجان گفت: با توجه به اهمیت و گسترده بودن نام شهرها لازم است در یک اقدام همگانی آیدی شهرها در پیام‌رسان‌های داخلی ایجاد و در اختیار شهرداری‌ها قرار بگیرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، جلیل عابدینی در سی‌امین نشست کمیته ارتباطات و امور بین‌الملل مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران که به میزبانی شهر جهانی یزد و با حضور دبیرکل مجمع برگزار شد، با اشاره به نارضایتی دبیرکل مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران از عدم تحقق اطلاع‌رسانی دقیق کمیته ارتباطات و امور بین‌الملل در خصوص انعکاس خبرهای مجموعه‌های شهرداری‌ها اظهار کرد: پیشنهاد بنده در خصوص پرداختن بیشتر به موضوع اطلاع‌رسانی ویژه در خصوص توجه به پیام‌رسان‌ها است.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه در حال حاضر پیامرسان‌های خارجی هم عملاً غیرفعال هستند، پیشنهاد می‌شود از طریق پیام‌رسان‌های داخلی آیدی‌های منحصر شهری دریافت شود و در اختیار روابط عمومی‌ها قرار گیرد.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری زنجان با اشاره به نامه‌نگاری‌های این مجموعه با انواع پیام‌رسان‌ها گفت: می‌توانستیم آیدی نام شهر را به طور اختصاصی از نرم‌افزار ایتا برای روابط عمومی شهرداری زنجان دریافت کنیم.

عابدینی ادامه داد: لذا مجمع در یک اقدام همگانی برای دست‌یابی شهرداری‌ها به آیدی شهرهای خود با پیام رسان‌های داخلی نامه نگاری انجام دهند، چرا که به طور عادی این مسئله امکان پذیر نیست و باید از طریق نرم‌افزار اقدام کرد.

کد خبر 611649

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.