همایش آمار و توسعه مدیریت شهری به میزبانی اهواز برگزار می‌شود

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اهواز با تأکید برگزاری دوره‌های آموزشی جهت ارتقای سطح حرفه نیروها گفت: روزهای چهارم، پنجم و ششم آبان ماه سال جاری همایش آمار و توسعه مدیریت شهری به میزبانی شهر اهواز برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امیر آهن‌جان در سی‌امین نشست کمیته ارتباطات و امور بین‌الملل مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران که به میزبانی شهر جهانی یزد و با حضور دبیرکل مجمع برگزار شد، ضمن قدردانی از روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری یزد از میزبانی این دوره از کمیته، اظهار کرد: با توجه به تأکیدهای مقام‌معظم رهبری، توسعه و رونق فضای شهری یکی از اقدامات لازم است که باید در کلانشهرها اتفاق بیفتد چرا که این اقدامات محیطی در فضای شهری مردم را به نظام خوش‌بین می‌کند و شهرداری‌ها در این خصوص باید به ایجاد پارک و فضای سبز در کلانشهرها توجه داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه نمایشگاه شهرداری‌ها در تهران بازخورد خوبی داشته است تصریح کرد: تبلیغات وسیعی هم در این خصوص انجام شد که البته می‌توانست کارهای بهتری هم صورت بگیرد.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اهواز افزود: به‌رغم گذشت مدت زمان زیادی از برگزاری کمیته، اکنون بعد از گذشت هفت ماه نشست بعدی برگزار می‌شود در صورتی که باید به صورت فصلی و ماهیانه انجام شود و مستمر برقرار باشد، چرا که مدیران درگیر کارهای روزمره و دغدغه‌های کاری هستند و برگزاری نشست در پایان هفته می‌تواند برای حل بسیاری از مسائل مؤثر باشد.

آهن‌جان ادامه داد: همچنین بعد از گذشت هفت ماه از تشکیل کمیته‌ها تاکنون هیچ برنامه‌ریزی صورت نگرفته است و خروجی از کمیته‌ها ندیدم که باید هر چه سریع‌تر ساختارها و سیاست‌گذاری‌های لازم انجام شود.

وی اضافه کرد: یکی از پیشنهادات خوب برگزاری دوره‌های آموزشی به میزبانی شهرداری‌ها است و این کار باید برای همه نیروها، مدیران و رؤسای ادارات نیز انجام شود تا در خصوص مسئله اطلاع‌رسانی آموزش ببینند.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اهواز از برگزاری دوره آموزشی و همایش آمار و توسعه مدیریت شهری به میزبانی شهر اهواز خبر داد و گفت: این همایش از چهارم تا ششم آبان ماه برگزار می‌شود.

کد خبر 611632

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.