رایزنی مدیرکل کنسولی وزارت خارجه با همتایان اتریشی و ترکیه‌ای در وین

مدیرکل کنسولی وزارت امور خارجه با همتایان اتریشی و ترکیه‌ای خود در وین دیدار و درباره مسائل مختلف کنسولی بحث و تبادل نظر کرد.

به گزارش ایمنا، علیرضا محمودی که به منظور شرکت در کنفرانس بین‌المللی مهاجرت به اتریش سفر کرده امروز _چهارشنبه بیستم مهرماه_ با خانم «شنه باوئر» همتای اتریشی خود دیدار و درباره موضوعات و مسائل مختلف کنسولی دو کشور در حوزه‌های گوناگون بحث و تبادل نظر کرد.

در این دیدار طرفین ضمن تأکید بر ضرورت ارتباط مستمر و تبادل نظر درباره مشکلات کنسولی و تلاش برای برطرف کردن آنها به منظور کمک به اتباع دو کشور، بر تداوم گفت‌وگوها و برگزاری دور بعدی مشورت‌های کنسولی دو کشور در آینده نزدیک توافق کردند.

محمودی همچنین در حاشیه کنفرانس بین‌المللی مهاجرت با «ساواش اونلو» رئیس سازمان مدیریت مهاجرت ترکیه دیدار و درباره مسائل مختلف مربوط به مهاجرت و چالش‌های مشترک دو کشور در این زمینه گفت‌وگو کرد.

در این دیدار، مدیرکل کنسولی وزارت خارجه ایران با تشریح اقدامات و هزینه‌های ایران در حوزه کمک به مهاجران افغانستان اظهار کرد: این تلاش‌ها و هزینه‌ها در حالی انجام شده که کمک ملموسی از جامعه بین‌المللی دریافت نکرده‌ایم.

منبع: فارس

کد خبر 611625

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.