دلیل نیمکت‌ نشینی رونالدو اعلام شد

سرمربی منچستریونایتد به سوالی درمورد زمان بازی کردن کریس رونالدو برای شیاطین سرخ، پاسخ داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، اریک تن هاخ گفته است که کم بازی کردن رونالدو در این فصل به دلیل غیبت او در پیش فصل است اما مطمئن است که او اکنون کمک بیشتری به تیم خواهد کرد.

رونالدو در این فصل تنها چهار بازی را از ابتدا آغاز کرده است که سه بازی از آن در لیگ اروپا بوده و تنها دو گل در تمامی رقابت‌ها به ثمر رسانده است. تن هاخ گفته است که نبود کریس در پیش فصل، دلیل کم بازی کردن او تا به امروز است.

تن هاخ در آستانه دیدار برگشت مقابل اونومیا در لیگ اروپا، گفت: "او اکنون در وضعیت بهتری قرار دارد و من از این موضوع خوشحالم، بنابراین او می‌تواند کمک بیشتری به تیم کند و من مطمئن هستم که او این کار را انجام خواهد داد." بار دیگر ثابت شد که هیچ بازیکنی نمی‌تواند پیش فصل را از دست بدهد."

تن هاخ علیرغم طعنه نسبتاً بدی که به رونالدو زد، اصرار داشت که می‌خواهد به رونالدو کمک کند تا در سطح بالایی بازی کند.

وی گفت: "من می‌خواهم تا جایی که ممکن است از او حمایت کنم، بنابراین تقاضای خاصی از بازیکنان داریم، آنچه از او در پست‌های خاص در زمین انتظار داریم و کاری که من انجام می‌دهم، مانند سایر بازیکنان، این است که می‌خواهم بهترین بهره را از آنها بگیرم."

رونالدو با محدود شدن بازی‌هایش فقط به حضور در لیگ اروپا به صورت فیکس، پس از اخراج زودهنگام آنتونی مارسیال، در بازی این هفته لیگ برتری مقابل اورتون از روی نیمکت آمد و عملکرد خوبی هم داشت. او ممکن است با یک نمایش مثبت دیگر در دیدار پنجشنبه شب مقابل اونومیا در لیگ اروپا، فرصتی برای تثبیت جایگاه اصلی در ترکیب تیمش در رقابت‌های لیگ برتر داشته باشد.

کد خبر 611609

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.