پاسخ صریح آنچلوتی به احتمال انتقال امباپه به رئال مادرید!

کارلو آنچلوتی سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید در خصوص احتمال انتقال امباپه به این تیم، توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، کارلو آنچلوتی از ایجاد هرگونه بحث در مورد انتقال احتمالی کیلیان امباپه خودداری کرده است، زیرا او به صراحت به سوالی در مورد این بازیکن پاسخ داد.

گفته می‌شود امباپه تصمیم گرفته است که در ژانویه پاری سن ژرمن را ترک کند و بدیهی است که نام رئال مادرید به عنوان مقصد احتمالی در میان است. این مهاجم، قراردادش را با تیم فرانسوی تمدید کرد و اوایل سال جاری بود که پیشنهاد رئال مادرید را رد کرد، اما پس از آن اتفاق، حالا ممکن است این انتقال دوباره انجام شود.

وقتی از آنچلوتی پرسیده شد که آیا ممکن است امباپه در ژانویه به تیم رئال ملحق شود، پاسخ داد: "اگر امباپه در ژانویه بیاید؟ شما واقعاً شجاعت بالایی دارید که این سوال را می بپرسید، اما من پاسخ نمی‌دهم. مجبور نیستم به سوال شما پاسخ دهم."

طبق گزارش‌ها، رئال مادرید با پیشنهاد مالی PSG برای این بازیکن فرانسوی موافقت کرده بود اما در ماه مه، این پیشنهاد رد شد. تیم اسپانیایی در این فصل در لالیگا شکست نخورده است و ممکن است امضای قرارداد با امباپه را در حال حاضر به عنوان یک گزینه ضروری نبیند.

هر دو طرف درگیر بازی‌های حساس خود، در لیگ‌های داخلی هستند. امباپه و پاری سن ژرمن در یک داربی کلاسیک به مصاف مارسی خواهند رفت، در حالی که رئال مادرید در ال کلاسیکو به مصاف بارسلونا می‌رود که هر دو بازی در ۱۶ اکتبر، (یکشنبه بیست و چهارم مهر) برگزار می‌شود.

کد خبر 611603

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.