تعهد شورای شهر هال برای کمک به تأمین هزینه‌های زندگی ساکنان

شورای شهر هال دست به مجموعه اقداماتی زده است تا شرایط زندگی را برای افرادی که با بحران افزایش هزینه‌های زندگی دست‌وپنجه نرم می‌کنند، آسان‌تر کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شورای شهر هال که در حال معرفی یک خط تلفن اختصاصی و مرکز آنلاین است تا ساکنان بتوانند راحت‌تر به پشتیبانی دسترسی داشته باشند، از مجموعه اقداماتی برای حمایت از افرادی خبر داد که با افزایش هزینه‌های زندگی دست‌وپنجه نرم می‌کنند.

شورا متعهد شده است که با شرکای خود برای افتتاح «بانک‌های گرمایشی» همکاری کند تا کمکی برای هر کسی که قادر به تأمین هزینه گرمایش خانه خود نیست، باشد. سایر اقداماتی که در نظر گرفته شده است نیز شامل کوپن غذا و کمک به بازپرداخت بدهی‌ها می‌شود.

رئیس شورای شهر هال ضمن اشاره به ناگوار بودن نیاز به چنین امکانات اولیه‌ای در قرن بیست‌ویکم، اعلام کرد: «جامعه از اوایل سال جاری با بحران هزینه‌های زندگی مواجه بوده است. این بحران خواه با قیمت‌های غیرقابل مدیریت سوخت و خواه با افزایش هزینه مواد غذایی، همه اقشار جامعه را تحت تأثیر قرار می‌دهد؛ در حال حاضر زمستانی پیش رو است که طی آن هزاران نفر در شهر نمی‌توانند نیازهای اولیه خود را تأمین کنند.»

وی در ادامه تصریح کرد که بسته اجرایی فعلی آخرین اقدام شورا در این زمینه خواهد بود و اعلام امیدواری کرد که در آینده نزدیک حمایت و اقدامات بیشتری از سوی دولت انجام گیرد و همان‌طور که وعده داده شده است، یک قبض معمولی انرژی خانگی تا سال ۲۰۲۴ به ۲۵۰۰ پوند در سال محدود شود. تا آن زمان شورا منفعل نخواهد بود و تا حد امکان از هیچ‌گونه کمکی برای مردم دریغ نخواهد کرد.

شورای شهر هال همچنین از مردم خواست که در شرایط موجود حامی یکدیگر باشند و رویکرد جامعه‌گرایانه‌ای را که در طول همه‌گیری نشان دادند بار دیگر به نمایش بگذارند.

کد خبر 611600

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.