حفظ سلامت شهروندان و پاسداشت محیط‌زیست رویکردهای شورای شهر پایتخت

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران گفت: حفظ سلامت شهروندان و پاسداشت محیط‌زیست دو مؤلفه مهم در رویکردهای شورای ششم شهر بوده است که برای تحقق آن با هیچ فرد یا تشکیلاتی مماشات و سازش ندارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سوده نجفی امروز _چهارشنبه بیستم مهرماه_ در حاشیه بازدید از صنایع و کارخانجات جنوب غرب تهران، اظهار کرد: حفظ سلامت شهروندان و پاسداشت محیط زیست دو مؤلفه مهم در رویکردهای شورای اسلامی شهر بوده که برای تحقق آن با هیچ فرد یا تشکیلاتی مماشات و سازش ندارد.

وی ادامه داد: در سال‌های گذشته نیز نمونه‌های مشابهی از برخورد قاطع نمایندگان شهروندان در شورای اسلامی شهر را به یاد داریم که چگونه از تداوم رفتارهای هنجار شکنانه صاحبان برخی صنایع در این بخش از پایتخت که برای فعالیت خویش، خسارات جدی را به محیط زیست شهری وارد آورده بودند، پیشگیری و با همراهی مراجع ذی‌ صلاح با خاطیان برخورد قانونی انجام شد.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه کمیته سلامت وظیفه دارد با برنامه‌ریزی دقیق و تصویب لوایح اجرایی، شهرداری را به عنوان متولی اداره امورات شهر پیش قراول حفظ محیط زیست و سلامت شهروندان معرفی کند، گفت: کمیته سلامت شورای ششم شهر برای تحقق اولویت‌های تعیین شده در این امر مهم نباید سازشی داشته باشد.

وی با اشاره به تدابیر کمیته سلامت شورای شهر در این حوزه، تصریح کرد: محیط زیست مقوله‌ای ملی است که ارتباط مستقیمی با سلامت شهروندان داشته و لوایح و دستاوردهای آن برای شهرداری‌ها و ارگان‌های دولتی لازم‌الاجرا است.

کد خبر 611580

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.