آخرین اقدام شورای شهر هال برای کمک به تأمین هزینه‌های زندگی ساکنان

رأی‌گیری عمومی شورای شهر وست‌مینستر برای بازسازی خیابان‌ها، ارزیابی میراث تاریخی لاتروب توسط شورای شهر، آغاز عملیات بهسازی شهرک‌های اطراف منطقه کیتو، آیین‌نامه آب‌وهوایی عجیب شورای شهر کینگستون و بازسازی کافه محبوب مرکز لنکستر توسط شورای شهر عناوین مهم بسته خبری این هفته پارلمان شهری جهان است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شورای شهر «هال» که در حال معرفی یک خط تلفن اختصاصی و مرکز آنلاین است تا ساکنان بتوانند راحت‌تر به پشتیبانی دسترسی داشته باشند، از مجموعه اقداماتی برای حمایت از افرادی خبر داد که با افزایش هزینه‌های زندگی دست‌وپنجه نرم می‌کنند.

شورا متعهد شده است که با شرکای خود برای افتتاح «بانک‌های گرمایشی» همکاری کند تا کمکی باشد برای هر کسی که قادر به تأمین هزینه گرمایش خانه خود نیست. سایر اقداماتی که در نظر گرفته شده است نیز شامل کوپن غذا و کمک به بازپرداخت بدهی‌ها می‌شود.

رئیس شورای شهر هال ضمن اشاره به ناگوار بودن نیاز به چنین امکانات اولیه‌ای در قرن بیست‌ویکم، اعلام کرد جامعه از اوایل سال جاری با بحران هزینه‌های زندگی مواجه بوده است. این بحران خواه با قیمت‌های غیرقابل مدیریت سوخت یا افزایش هزینه مواد غذایی تمام اقشار جامعه را تحت تأثیر قرار می‌دهد و در حال حاضر زمستانی پیش رو است که هزاران نفر در شهر نمی‌توانند نیازهای اولیه خود را تأمین کنند.

وی در ادامه تصریح کرد که بسته اجرایی فعلی آخرین اقدام شورا در این زمینه خواهد بود و اعلام امیدواری کرد که در آینده نزدیک حمایت و اقدامات بیشتری از سوی دولت انجام گیرد.

وست‌مینستر؛ رأی‌گیری عمومی شورای شهر برای بازسازی خیابان‌ها

شورای شهر وست‌مینستر اعلام کرد که ساکنان شهر می‌توانند در مورد آینده خیابان‌های شهر و طرح‌های بازسازی برنامه‌ریزی شده جوامع محلی در راستای افزودن مراکز اجتماعی، امکانات ورزشی، فضاهای سبز، پیاده‌روهای بیشتر و خانه‌های جدید با کیفیت بالا نظرات خود را به این نهاد ارائه دهند.

شورا اظهار کرد که این رأی‌گیری عمومی راه دریافت کمک‌های مالی بیشتر را از سوی شهردار لندن هموار می‌کند و خاطرنشان کرد اگر ساکنان به این طرح رأی مثبت دهند، شورای شهر وست‌مینستر می‌تواند برای افزایش تعداد خانه‌های مقرون‌به‌صرفه در دسترس ساکنان، از شهردار لندن درخواست کمک مالی کند.

طرح‌های شورا در حال حاضر در راستای پاسخ به نیازهای جامعه تدوین شده و طی آخرین نظرسنجی‌ها یک کتابخانه عمومی بزرگ‌تر و پیشرفته نیز ارائه کرده است.

لاتروب؛ ارزیابی میراث تاریخی توسط شورای شهر

شورای شهر لاتروب به‌دنبال رأی وحدت رویه شورا در دسامبر ۲۰۲۱ برای انجام تعامل بیشتر با جامعه در راستای اطلاع‌رسانی تصمیماتی که آینده ساختمان‌های شهری را تعیین می‌کند، دستور داد کلیسای تاریخی متدیست ترارالگون (Traralgon) مورد ارزیابی قرار گیرد.

شورا اعلام کرد که توصیه‌های ارائه شده در این ارزیابی دربردارنده تاریخچه ساختمان، ویژگی‌های آن، وضعیت فعلی و دستورالعمل‌های مدیریت موقت آن بود و در اولین وهله به بهره‌گیری از مشاوران باتجربه در زمینه نگهداری و تعمیر ساختمان‌های میراث فرهنگی و تاریخی برای انجام فرایند بررسی همتایان ارزیابی وضعیت ساختمان دسامبر ۲۰۲۱ تاکید داشت. فرایند بررسی همتایان در پی به‌دست‌آوردن درکی بهتر از هزینه‌ها و چالش‌های مرتبط با تعمیر ساختمان است.

پس از تکمیل بررسی همتایان، توصیه شد که شورای شهر لاتروب با مشورت ساکنان جامعه و همکاری متخصصان امر، امکان جابه‌جایی این کلیسای تاریخی ارزشمند به مکانی مناسب‌تر را مورد بررسی قرار دهد.

رئیس شورای شهر لاتروب، جامعه را تشویق کرد پیش از گرفتن هر تصمیمی گزارش ارزیابی را به‌طور کامل بررسی کنند، زیرا شورا آینده ساختمان را مطابق با توصیه‌های این گزارش بررسی می‌کند.

کیتو؛ آغاز عملیات بهسازی شهرک‌های اطراف منطقه توسط شورای شهر

شورای شهر کیتو از آغاز عملیات بهبود شش شهرک از ۲۱ شهرک برنامه‌ریزی نشده در اطراف منطقه خبر داد و هدف از این اقدام را بهبود ارائه خدمات به مردم معرفی کرد.

شورای شهر اعلام کرد که کیتو در چند سال اخیر شاهد افزایش سکونتگاه‌های برنامه‌ریزی نشده‌ای بوده است که به آب سالم و سرویس بهداشتی دسترسی ندارند و تصریح کرد که مقامات محلی خواستار بهبود شهرک‌های برنامه‌ریزی نشده‌ای هستند که مدت‌ها است وجود داشته و جمعیت زیادی دارند.

شورا تضمین کرد که پس از بهسازی این شهرک‌ها مردم در یک محیط مساعد مستقر خواهند شد تا بتوانند به خدمات اجتماعی در شهرستان خود دسترسی داشته باشند.

کینگستون؛ آئین‌نامه آب‌وهوایی عجیب شورای شهر

شورای شهر کینگستون در جدیدترین اقدامات آب‌وهوایی خود پیش‌نویس آئین‌نامه‌ای را به‌تصویب رساند که مطابق با آن، در فاصله ماه‌های می تا اکتبر استفاده از دستگاه‌های تهویه هوا در صورت باز بودن درب‌ها و پنجره‌ها ممنوع است.

شورا هدف کلی خود را کاهش انتشار گازهای گلخانه‌ای و تشویق به بهره‌وری بیشتر انرژی معرفی و اعلام کرد این پیش‌نویس در مشورت با صاحبان مشاغل سراسر منطقه تهیه شده است که تا حد امکان استفاده از دستگاه‌های تهویه مطبوع هوا را محدود می‌کند.

اعضای شورای شهر کینگستون هنوز در زمینه استفاده از طرح‌های آموزشی و تشویقی در صورت رعایت قانون جدید یا بهره‌گیری از مجازات و جریمه در صورت امتناع از آن به توافقی نرسیده‌اند.

لنکستر؛ بازسازی کافه محبوب مرکز توسط شورای شهر

شورای شهر لنکستر با اعطای مجوز به پیشنهادهایی برای احیای بنای قدیمی و بی‌رونق اما محبوب خیابان کینگ در مرکز شهر، اعلام کرد که یکی از قدیمی‌ترین و محبوب‌ترین کافه‌های لنکستر که قدمت آن به قرن هیجدهم میلادی بازمی‌گردد، به‌زودی مورد استفاده مجدد قرار خواهد گرفت.

طرح‌های پیشنهادی کاربرد و ماهیت اصلی ساختمان را به‌عنوان یک کافه‌باغ دوست‌داشتنی در طبقه همکف حفظ و محل اقامت بازدیدکنندگان را در قالب چهار آپارتمان در طبقات بالاتر و یک باغ آپارتمان رفاهی ارائه می‌کند. نمای کافه نیز با حفظ اصالت و ویژگی‌های خود تمیز و تعمیر می‌شود.

کد خبر 611553

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.