ضرورت بررسی فرصت‌ها و چالش‌های خواهرخواندگی شهرها

رئیس اداره ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اراک گفت: سی‌امین نشست کمیته ارتباطات واموربین الملل مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران به بررسی فرصت‌ها و چالش‌های خواهرخواندگی شهرها می‌پردازد.

سیدمهدی میرداودی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: سی‌امین نشست کمیته ارتباطات و امور بین‌الملل مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران به مدت دو روز در تاریخ بیستم و بیست‌ویکم مهرماه با حضور مدیران ۲۱ کلانشهر و به میزبانی شهرداری یزد برگزار شده است.

وی افزود: از جمله برنامه‌های این نشست می‌توان به ارائه گزارش هشت ماهه کمیته‌های تخصصی مختلف مجمع از جمله کمیته تولید محتوا و شبکه‌های اجتماعی کلانشهرهای کشور، ارائه سخنرانی‌های «احسان متولیان» دبیرکل مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران و مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری پایتخت و «محمدصالح جوکار» رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی اشاره کرد.

رئیس اداره ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اراک ادامه داد: در این نشست علاوه بر بررسی فرصت‌ها و چالش‌های خواهرخواندگی شهرها، برگزاری کارگاهی تخصصی با حضور «محمدرضا سعید آبادی» استاد روابط بین‌الملل و دیپلماسی دانشگاه تهران و همچنین ارائه و تبادل نظر در زمینه انتقال خلاقیت‌های کسب شده در حوزه روابط عمومی و روابط بین الملل نیز انجام خواهد شد.

کد خبر 611539

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.