تبیین خدمات مدیریت شهری توسط روابط‌عمومی‌ها عمل به جهاد تبیین است

دبیرکل مجمع شهرداران کلان‌شهرهای ایران با اشاره به اینکه مدیریت شهری کلان‌شهرهای ایران در حال انجام اقدامات ارزنده‌ای است، گفت: تبیین خدمات مدیریت شهری توسط روابط‌عمومی‌ها عمل به جهاد تبیین است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، احسان متولیان امروز _چهارشنبه بیستم مهرماه_ در نشست علنی شورای اسلامی شهر یزد که با حضور مدیران ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری‌های کلان‌شهرهای ایران برگزار شد اظهار کرد: دوره مدیریت جدید شهری شهرهای مختلف بیش از یک سال قبل فعالیت خود را آغاز کرده و اقدامات خوبی نیز در شهرداری‌ها صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه این دوره مدیریت شهری وارث مشکلات و معضلات بزرگی است که دوره‌های قبل برجای گذاشتند و همین موضوع وظایف مدیران جدید را سنگین کرده است، گفت: روابط عمومی‌ها نقش مهمی را در این بخش ایفا می‌کنند که می‌تواند منعکس کننده خدمات ارزنده مدیریت شهری برای مردم باشند تا روحیه امید به مردم بازگردد.

دبیرکل مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران افزود: بخش زیادی از اعتراضاتی که امروز شاهد آن هستیم، به این موضوع باز می‌گردد که مردم در یک دوره طولانی مدت از مدیران خود خدمت ندیدند و این نداشتن رضایت، در واقع سبب به وجود آمدن اعتراضاتی می‌شود، از سوی دیگر اگر مردم متوجه شوند که در دوره جدید چه خدمات ارزنده‌ای آغاز شده و برای به بار نشستن آن‌ها، زمان نیاز است، یک آرامشی برای جامعه حاکم می‌شود و این وظیفه مهم را روابط عمومی‌ها بر دوش دارند.

متولیان با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر لزوم جهاد تبیین، گفت: این فعالیت روابط عمومی‌ها در واقع حرکت در مسیر جهاد تبیین است و در ۲۰ کلان‌شهر کشور شاهد زحمات مدیریت شهری هستیم که روابط عمومی‌ها باید این خدمات را برای مردم تبیین کنند.

وی افزود: زمان زیادی نیاز است که تلاش‌های صورت گرفته به ثمر بنشیند و روابط عمومی‌ها باید از این فرصت برای ایجاد رضایت عمومی استفاده کنند.

کد خبر 611527

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.