خوشه‌بندی تابلوهای تبلغاتی یزد برای سال ۱۴۰۲ انجام می‌شود

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد با اشاره به بررسی خوشه‌بندی و تعرفه تابلوهای تبلغاتی این کلان‌شهر توسط تیم کارشناسی، گفت: خوشه‌بندی تابلوهای تبلغاتی در صورت نیاز برای سال ۱۴۰۲ انجام می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت الاسلام و المسلمین مجتبی صداقت امروز _دوشنبه بیستم مهرماه_ در نشست علنی شورای اسلامی شهر یزد، اظهار کرد: در ارتباط با مبلغ تابلوها و خوشه بندی بررسی لازم با کانون تابلوها صورت گرفت و از سوی این کانون یک تیم متشکل از نماینده کانون کارشناسان دادگستری، کارشناس بازرگانی و کارشناس حمل‌ونقل در ارتباط با ۱۱۲ تابلو بیلبوردی و عرصه پل قیمت گذاری صورت گرفت.

وی تصریح کرد: تمام نکاتی که برای قیمت‌گذاری تابلوها مدنظر شهرداری بود، به اذعان اعضای این تیم به صورت کامل رعایت شده است و در ارتباط با خوشه‌بندی نیز تاکید لازم را داشتیم که برای پیشگیری از مشکل خوشه‌بندی صورت گیرد، اما با توجه به لزوم انجام کار کارشناسی در ارتباط با تابلوها، مقرر شد تا پایان سال به صورت فعلی حرکت کنیم و برای ابتدای سال آینده در صورت امکان خوشه‌بندی انجام شود.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی ورزشی شهرداری یزد خاطرنشان کرد: تابلوهای عرشه زیرگذرها به صورت کامل برای مباحث فرهنگی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

محمدمهدی پارسائیان، عضو شورای اسلامی شهر یزد نیز در این نشست با اشاره به اینکه تابلوهای تبلیغاتی با نگاه فرهنگی، اجتماعی و ورزشی در اختیار سازمان فرهنگی شهرداری قرار می‌گیرد، اظهار کرد: این اقدام با نگاه فرهنگی است و تنها برای همین مبحث موافقت شورا صورت گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: موضوع فرهنگ در سطح جامعه و فعالیت‌های شهری شهرداری از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و باید نسبت به آن توجه ویژه‌ای داشته باشیم.

کد خبر 611499

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.