پاری سن ژرمن در تکاپوی پیدا کردن جانشین برای دو فوق ستاره!

روزنامه‌های ورزشی امروز کشور انگلیس، خبرهای مختلفی را پوشش داده‌اند که خواندن آن خالی از لطف نیست.

به گزارش خبرنگار ایمنا، روزنامه‌های مختلف انگلیسی خبرهای ورزشی این کشور را به صورت روزانه در یک بسته خبری مورد بررسی قرار داده‌اند که از نقل و انتقالات گرفته تا خبرهایی درخصوص سایر رشته‌ها تحت پوشش آن است.

بسته خبری امروز __ چهارشنبه بیستم مهر ۱۴۰۱_ به شرح زیر است:

دیلی میل:

* پاری سن ژرمن به دنبال رقابت با چلسی برای جذب رافائل لیائو ستاره میلان است زیرا پاریسی‌ها به دنبال جانشین‌های تهاجمی برای لیونل مسی و کیلیان امباپه هستند که هر دو ممکن است در تابستان باشگاه را ترک کنند.

* انگولو کانته هافبک فرانسوی آبی‌های لندنی، می‌خواهد در چلسی بماند اما خواهان تضمین‌هایی در قالب یک قرارداد بلندمدت است.

* گزارش‌ها حاکی از آن است که جورجینیو، هافبک چلسی، پس از اینکه ژائو سانتوس، ایجنت وی در بارسلونا دیده شد، به پیوستن به لالیگا و تیم فوتبال بارسلونا نزدیک شده است.

* پس از صحبت با باشگاه میدلزبرو بعید است که مایکل کریک اولین تجربه سرمربیگری خود را رقم بزند.

* آندره آ آنیلی، رئیس یوونتوس تأیید کرد که ماسیمیلیانو آلگری علی‌رغم شکست ۲ بر صفر این تیم مقابل ماکابی هیفا نماینده رژیم صهیونیستی در لیگ قهرمانان اروپا، همچنان به عنوان سرمربی این باشگاه باقی خواهد ماند و اخراج نخواهد شد.

* لوئیس روبیالس، رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا، پس از افشای پیام‌هایی که نشان می‌داد او در مورد سویا، ویارئال و والنسیا اظهارات تحقیرآمیزی کرده است، دوباره مورد انتقاد قرار گرفت.

دیلی تلگراف:

* امیدهای ولورهمپتون برای انتخاب جولن لوپتگی به عنوان سرمربی جدید تیم خود، پس از رد پیشنهاد این تیمی توسط این سرمربی اسپانیایی، کاملاً از بین رفت.

دیلی میرر:

* سر جیم رتکلیف، ثروتمندترین مرد بریتانیا، به گمانه زنی‌ها مبنی بر اینکه می‌تواند منچستریونایتد را از خانواده گلیزر بخرد، پایان داد.

* به جود بلینگهام گفته شده است که آرسنال می‌تواند باشگاه جذاب‌تری برای او نسبت به پیوستن به لیورپول باشد.

* ناتینگهام فارست، جورج سیریانوس و اندی اسکات، رؤسای بخش استخدام‌ها را به دلیل انجام مسائل نقل و انتقالاتی مشکوک آنها در پنجره تابستانی، برکنار کرده است.

روزنامه گاردین:

* چلسی پس از آغاز مذاکرات رسمی با هافبک انگلیسی خود بر سر قرارداد بلندمدت جدید، قصد دارد به تردیدها در مورد آینده میسون مانت پایان دهد.

ایندیپندنت:

* پس از پخش شایعاتی مبنی بر علاقه بایرن مونیخ به هری کین، حالا این ستاره انگلیسی اصرار دارد که به طور کامل روی تاتنهام تمرکز کرده است.

* فیفا بیش از ۲۰۰ میلیون دلار بین باشگاه‌هایی که بازیکنان آنها در جام جهانی زمستان امسال در قطر شرکت می‌کنند، توزیع خواهد کرد.

سان:

* جسد پدر آرتورو ویدال در قدیمی ترین زمین مسابقه کشور شیلی پیدا شد. گفته می‌شود اراسمو ویدال ۶۱ ساله پس از تحمل شوک هیپوولمیک در باشگاه هیپیکو در سانتیاگو دچار ایست قلبی شده است.

* به گفته روزنامه نگاران اسپانیایی، تنها راهی که کیلیان امباپه می‌تواند در ژانویه از PSG جدا شود، پیوستن به لیورپول است.

دیلی استار:

* جدن، پسر امیل هسکی، با وجود اینکه فقط ۱۶ سال سن داشت، شب گذشته، سه شنبه، برای اولین بار در فهرست زیر ۱۹ سال منچسترسیتی قرار گرفت.

دیلی اکسپرس:

* آدرین رابیو، هدف سابق نقل و انتقالات منچستریونایتد، سکوت خود را در مورد امضای قرارداد جدید با یوونتوس شکست. قرارداد این هافبک با تیم سری آ، در پایان فصل به پایان می‌رسد.

سان اسکاتلند:

* بر اساس گزارشی، لئون کینگ، ستاره رنجرز، مورد توجه سه تیم لیگ برتری انگلیس قرار گرفته است.

کد خبر 611458

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.