ضرورت اصلاح روش جمع‌آوری زباله‌ها در تهران

رئیس کمیسیون خدمات شهری و محیط‌زیست شورای اسلامی شهر تهران گفت: تعداد ماشین و ساعت فعالیت پیمانکاران برای جمع‌آوری زباله‌ها یکسان نیست و باید به صورت واقعی تنظیم شود.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر تهران، مهدی پیرهادی اظهار کرد: به دلیل برخی از نارضایتی‌ها در حوزه رفت و روب جلسه‌ای در کمیسیون خدمات شهری برگزار و مقرر شد تا نقطه نظرات سازمان پسماند و شهرداران مناطق در کمیسیون مطرح شود.

وی با بیان اینکه طرح جدید جمع‌آوری پسماند در دو منطقه به صورت پایلوت اجرایی خواهد شد، ادامه داد: نظافت شهر رضایت‌بخش نیست و بر همین اساس به دنبال ایجاد طرح جدید در حوزه رفت و روب هستیم.

رئیس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای شهر تهران گفت: چند سالی است که قیمت فهرست بها شامل هزینه رفت و روب و خودروی پیمانکاران به روز نشده است و پیمانکاران از ماشین‌های قدیمی و فرسوده استفاده می‌کنند.

وی تصریح کرد: قیمت فهرست بهایی که امروز در تهران اجرایی می‌شود، متعلق به سال‌های قبل است و در مقایسه با سایر شهرها پیمانکاران تهران بهای خدمات را چند برابر بیشتر دریافت می‌کنند و اقدامات لازم را آن طور که باید انجام نمی‌دهند.

پیرهادی با بیان اینکه به دنبال ریشه‌یابی مسائل هستیم، افزود: بدنه شهرداری می‌دانند که پیمانکاران چه میزان دریافت می‌کنند، تعداد ماشین و ساعت فعالیت آن‌ها یکسان نیست و باید به صورت واقعی تنظیم شود.

کد خبر 611445

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.