توجه به زیباسازی منظر شهری جهت افزایش رضایتمندی شهروندان

معاون خدمات شهری شهرداری گرگان با بیان اینکه یکی از موضوعات مهم در افزایش رضایتمندی شهروندان توجه به زیباسازی منظر شهری است، گفت: اهمیت این موضوع سبب شد چهارمین جلسه کمیته تخصصی زیباسازی شهرداری با رویکرد تخصصی به موضوعات و در راستای تاکید مدیریت شهری تشکیل شود.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی شهرداری گرگان، احمد سالاری با بیان اینکه یکی از موضوعات مهم در افزایش رضایتمندی شهروندان توجه به زیباسازی منظر شهری است، اظهار کرد: اهمیت این موضوع سبب شد چهارمین جلسه کمیته تخصصی زیباسازی شهرداری گرگان با رویکرد تخصصی به موضوعات و در راستای تاکید مدیریت شهری تشکیل شود.

وی ادامه داد: در این جلسه رنگ جداول و مبلمان پارک‌ها مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و مقرر شد پارک‌های سطح شهر به پنج ناحیه تقسیم شده و پارک هر ناحیه رنگ مختص به خود را داشته باشد.

معاون خدمات شهری شهرداری گرگان تصریح کرد: اجرای نقاشی دیواری و طرح‌های سه بعدی در سطح معابر پارک‌ها جهت افزایش جذابیت بصری از دیگر موضوعاتی بود که در مورد آن تصمیم‌ گیری شد.

وی افزود: توجه به شرایط محیطی محلات در انتخاب رنگ و روانشناسی رنگ‌ها با توجه به استانداردهای موجود از دیگر تصمیمات کمیته تخصصی زیباسازی شهرداری گرگان بود.

کد خبر 611439

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.