حمله یورگن کلوپ به بازیکن سابق لیورپول!

یورگن کلوپ که از انتقادهای دیتمار هامان شدیدا عصبانی شده، حالا جواب او را داده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، یورگن کلوپ پس از اینکه هافبک سابق لیورپول ادعا کرد قرمزها در این فصل آن پویایی لازم را ندارند، پاسخ طعنه‌آمیزی به دیتمار هامان داد.

در آستانه دیدار امشب، چهارشنبه بیستم مهرماه مقابل رنجرز در لیگ قهرمانان اروپا، از کلوپ درمورد اظهارات هامان پس از شکست روز یکشنبه‌گذشته مقابل آرسنال در لیگ برتر، سوال پرسیده شد، ستاره سابق قرمزها گفته بود که لیورپول «بی‌روح است و پویایی لازم را ندارد» و اینکه اگر نتایج به زودی بهبود نیابد، کلوپ ممکن است در خطر اخراج باشد.

کلوپ به خبرنگاران گفت: چه کسی این را گفته است؟ این عالی است، یک منبع فوق‌العاده! همه جا قابل احترام است!

وقتی به او گفته شد که هامان بازیکن سابق لیورپول بوده است، کلوپ پاسخ داد: درواقع فکر می‌کنم دیتمار هامان لیاقت این را ندارد که از عبارت "او" برای پرسیدن سوال از من استفاده کنید. لطفی بکنید و سوال خود را بپرسید.

هامان از زمان انتصاب این مربی آلمانی در سال ۲۰۱۵ همواره منتقد کلوپ بوده است، اما او به هیچ وجه تنها بازیکن سابقی نیست که نظر خود را در مورد لیورپول پس از عملکرد ضعیف اخیر آن‌ها، بیان می‌کند. قرمزها از ۱۲ بازی این فصل در لیگ برتر و لیگ قهرمانان فقط چهار بازی را برده‌اند و پس از باخت یکشنبه در ورزشگاه امارات برابر آرسنال، ۱۴ امتیاز از صدرنشین لیگ فاصله دارند. شاگردان کلوپ این هفته در لیگ برتر به مصاف رقیب خود، منچسترسیتی می‌روند.

کد خبر 611406

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.